דרקון נודד
סיפור אמתי. ואלו הטעויות: 1. היה בגד לבן בצבעוני. 2. המרכך היה במקום הנכון אבל את השמפו שמים בפקק עם הבגדים. 3. השמפו היה עם חומר הלבנה.

הטכנולוגיה ששפרה לנו את החיים

דרקון נודד 20/08/2016 1010 צפיות 12 תגובות
סיפור אמתי. ואלו הטעויות: 1. היה בגד לבן בצבעוני. 2. המרכך היה במקום הנכון אבל את השמפו שמים בפקק עם הבגדים. 3. השמפו היה עם חומר הלבנה.

אני ואחותי הקטנה החלפנו מבטים נבוכים: מה עכשיו עושים?
זה קרה יום אחרי צום תשעה באב, היום שבו מכבסים את כל הבגדים שהצטברו במשך תשעת הימים שבין א' אב לצום עצמו שבהם אסור לכבס.
ההורים בעבודה וכדי להקל עליהם בכיבוס (וכדי לסיים כביסות מהר ושיהיו לנו בגדים ללבוש) אני ואחותי העברנו קבוצה מהכביסה למייבש, הכנסנו בגדים מהסל כביסה למכונה, סגרנו את הידית שהייתה חצי שבורה ועשתה לא מעט בעיות ואז נזכרנו בדבר שהוביל לשאלה הבאה: מה עכשיו?
מכונת כביסה הן לא כמו מייבש. המייבש לא דורש כלום, פשוט לוחצים על הפעלה והמייבש מייבש אבל מכונות כביסה הן רעות והן דורשות שלושה שלבים:
1. לשים בגדים ואת השמפו + המרכך.
2. לכוון את כפתורי הזמן והטמפרטורה.
3. ללחוץ על "הפעל".
אני ואחותי הקטנה לא ידענו מה עושים, איך מפעילים מכונת כביסה? עשינו טעות וניחשנו.

שלה 1- לשים את הבגדים ואת השמפו + המרכך.
הוצאתי שני חומרי ניקוי מרכך ושמפו לבגדים, פתחתי סוג של מגירה שידעתי ששופכים לתוכה משהו אבל המגירה הייתה מחולקת לשלושה חלקים והתחלנו להתווכח. אחותי הקטנה אמרה שצריך לשים את הנוזל הכחול שהיה המרכך (בדיעבד התברר ששני הנוזלים כחולים) בצדדים ואני חשבתי שצריך לשים את המרכך במרכז ואת השמפו בצדדים וככה עשיתי.

שלב 2- לכוון כפתורי זמן וטמפרטורה.
אחרי שהרסנו לעצמנו את האצבעות כשסגרנו את הידית החצי שבורה של מכונת כביסתנו החביבה שמנו לב לכפתור שסביבו היה מצויר עיגול עם נקודות וליד כל נקודה מדבקה שכתוב עליה מה קורה בכל נקודה לקח לי זמן לבין וסובבתי כמה פעמים עד שיצא לי שהכפתור על "טרום כביסה", עברנו לשלב שלוש, לחצנו הפעל ואז גילינו שיש את אותו סוג כפתור רק עם נקודות ציון של טמפרטורות.
אמרתי לאחותי הקטנה: "את אלו שכתוב עליהם שלושים מעלות שימי בצד אחד ואלו עם מעלות אחרות שימי בצד אחר" סובבתי את הכפתור חזרה ל"סיום כביסה" והתחלתי להוציא את הכביסה ששפכה עלי קצת מים ולשים בערימה של שלושים מעלות עד שנמאס לי מהמים ומהמספרים הלו ברורים לגמרי ודחפנו הכל פנימה, דאגנו שכפתור הזמן יהיה על "טרום כביסה" וכפתור הטמפרטורה יהיה על שלושים מעלות ועברנו לשלב הבאה.

שלב 3- ללחוץ על "הפעל".
מה יש לספר? לחצנו "הפעל" ואם הרסנו את הכביסה סליחה אבל העיקר הכוונה.


תגובות (12)

572 572

משעשע. השם של הסיפור אמור להיות אירוניה?

20/08/2016 23:14

חחחחחח בשביל מה יש פלאפון תגיד לי

20/08/2016 23:56

כל הכבוד על הרצון הטוב. אישית אני בבית האחראית כביסה כבר שלוש שנים. בכיתה ה התחלתי לכבס לעצמי ואז אחרי שאמא שלי התחילה ללמוד רפואה (לפני ארבע שנים) התחלתי לכבס לכולם והוכתרתי לאחראית הכביסה….

21/08/2016 00:30

מסכימה איתך

22/08/2016 13:33

הפנתר הורוד סגול לא היית צריכה להוסיף מבוכה על המבוכה שכבר קיימת

23/08/2016 16:53

לאמא שלי יש גיגית קסם. כשיש בגד מלוכלך, הוא מושלך אל הגיגית. לאחר שבועיים בערך, הבגד מופיע מכובס ומגוהץ בארון.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

24/08/2016 02:23

    אני מנחשת שאתה מהילדים התמימים שהחליטו בחכמה לקבל את מה שניתן להם בלי לשאול שאלות. אני מהחכמים שבחרו בטיפשות לגלות איך הקסם פועל…
    כמו שכתב נתן אלתרמן "הכסילות מגנה על בניה"

    24/08/2016 15:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך