bjaui6
חזרתי ובגדול!!!!!!

הטעם בחיים

bjaui6 11/03/2015 1369 צפיות 3 תגובות
חזרתי ובגדול!!!!!!

אנשים נולדים, אנשים חולים, אנשים מתים, אנשים נולדים. זה מהלך החיים ניחשתם נכון.
כשמסתכלים על זה וחושבים על זה, אין טעם לחיים.
מה הטעם בחיים אם בסוף אתה מת?, מה הטעם בחיים עם כל רגע וכל שנייה אתה צריך לדאוג שלא תחלה ותמות?. "תחיו כל יום כאילו הוא האחרון שלכם" כמה שזה נשמע מפגר ולא נורמלי, הוא נכון.
חיים רק פעם אחת, אתה לא יודע מה יקרה מחר ומחרתיים, אתה לא יודע עם מחר
תמות או תחלה או תרצח. כשחושבים על זה יותר לעומק זה הטעם בחיים, כול שנייה שלך היא האחרונה שלך אבל היא גם שנייה שאתה באמת יכול לשנות משהו, לגרום למישהו לחייך כי אם זו השנייה האחרונה שלך אז לפחות עזרת למישהו בשנייה הזאת, לפחות שינת משהו שהשינוי הזה גרם למישהו לחייך ולשמוח.
יש טעם בחיים והוא הניסיון שלנו לחיות כמה שיותר, לחיות כל דקה ושנייה כי הרי כל שנייה משנה משהו.
החיים הם דבר שברירי, גשר צר וארוך שכל שנייה יכול להתפרק ולהפיל אותנו.
במקום לדאוג כל הזמן שניפול מהגשר הזה נחיה כל שנייה כאילו היא האחרונה שלנו, נשאיר חותם במישהו או בעולם כי כל שנייה משנה משהו ואל תגידו לי שלא.


תגובות (3)

ברוכים השבים! נחמד מאוד, ויש שורה משיר של אביסיל שמצדיקה בדיוק את מה שאמרת: "someday you'll leave this world behind, so live a life you will remember" אני לא בטוחה שכתבתי את זה נכון אבל העיקר שהמסר עבר.

נ.ב

יש לך כתיבה מדהימה! ברוכים השבים ומקווה שלא תעזוב שוב.

11/03/2015 22:27

תודה, אני גם מקווה שאני לא יעזוב שוב.
אחלה משפט, המסר הזה הוא מסר לחיים.

11/03/2015 22:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך