טוב עד כאן הגעתי אני לא חושבת שאני אמשיך אבל אם אתם רוצים תגיבו ואולי אני אמשיך יום טוב לכולם

הייי התחלת סיפור (אני לא ממשיכה ) תגידו אם אהבתם :)

04/07/2014 872 צפיות 5 תגובות
טוב עד כאן הגעתי אני לא חושבת שאני אמשיך אבל אם אתם רוצים תגיבו ואולי אני אמשיך יום טוב לכולם

מישהו יודע מה ההרגשה לחיות עם 2 אמהות לסביות? טוב אני יודעת אימצו אותי בגיל 5 הן לא רצו להכנס להריון אלא לאמץ… וזה חרא כאילו תודה שאימצתם אותי והכול אבל לא יכולתם להיות משפחה נורמלית? מי ההורים האמייתים שלי? אני לא יודעת ואני הולכת לגלות יש לי הרבה שאלות, יותר מידי…אני לא יודעת למה זה כול כך חשוב לי.
וואו אפילו לא הצגתי את עצמי חחח קוראים לי קים יש לי עיניים ירוקות ושער שטני לפי התיאור אתם חושבים שאני יפה אבל אני לא! אני שמנה ויש לי שער לא מסתדר ובקיצור אני לא אוהבת איך שאני נראת.. אני בת17 ואין לי חברים היה לי ידיד אחד הבאתי אותו הביתה וזה נגמר בבום את זה תבינו בהמשך…


תגובות (5)

שלום לך,
סיפורך נשמע מעניין אך אני חושבת שפה הייתה צריכה להיות הקדמה, לא הצגת דמות. אני במקומך הייתי מוותרת אפילו על הקדמה וממשיכה לפרק ראשון .
שבת שלום, אשתדל לעקוב.

04/07/2014 18:47

אוקי תודה רבה לך על העצה :)

04/07/2014 20:39

אני לא חושב שיש חוקיות מסוימת, אם הרגשת צורך להציג קודם את הדמות זה בסדר גמור.
הייתי שמח שתפרסמי את ההמשך, מאוד קליל וזורם לקריאה, בדיוק לקפה של הבוקר. תודה.

08/05/2015 10:19

אממ…אין לי כל כך מה להגיד,
אני בקושי וכותבת סיפורים. אולי פה ושם ככה קצת.
אבל לדעתי ההקדמה אמורה לעניין את הקורא.
אותי אישית לא עניינת. השפה דלה וחוסר בפירוט מפריע.
רעיון יפה בסהך הכל.
אבל בכתיבה עוד יש על מה לעבוד.
אני רק איתן לך דוגמא על מה אני מתכוונת,
יכולת להתחיל בעירפול כלשהו בהתחלה ובסוף ההקדמה לשים את הפצצה.
זה יכל ליהיות מאוד מפתיע.
ואני מסכימה אם מישהו משהו, בפרק יש יותר היזדמנויות.
יכולת לדוגמא לעשות שיחה בין שלושתן (האמהות, והילדה)…
או שהיחס של הילדים אליה.
מקווה שתיכחי לצומת ליבך את הערותיי,
ואל תיעלבי זו רק ביקורת בונה, שלא נועדה לפגוע.
לא אחת שכותבת.

05/06/2015 14:08

תודה על התגובה:) האמת שאת צודקת הפתיחה תמיד היתה הכי קשה בשבילי אקח את הדברים ואנסה לעבוד עליהם תודה.

06/06/2015 17:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך