הפתרון לאירוע מסוג בר הסמטה

noshke 02/01/2016 1018 צפיות 4 תגובות

הפתרון לאירוע מסוג בר הסמטה 2.1.2016

1.כוח האדם של המשטרה יהיה שוטר אחד על כל מאה תושבים.
2. על כל אזור המיושב על ידי אלף איש יופקדו עשרה שוטרים.
3. צמד שוטרים יסייר באזור במשך כל שעות היממה במשמרות של שמונה שעות.
4. השוטרים יהיו מצוידים בנשק וטלפון חכם, בין היתר.
5. הטלפון יהא מחובר לרשת ה .GPS – WAZE
6. בשעת חרום יוכל כל שוטר ללחוץ על אחד משני כפתורים בטלפון:
א. כפתור המתריע על אירוע נקודתי – כמו שריפה, ומבקש משוטרי המקופים הסמוכים להגיע
מיד לנקודה הגאוגרפית המסומנת על צג הטלפון.
ב כפתור המתריע על אירוע מרחבי – כדוגמת הרצח בבר הסמטה – ומבקש משוטרי המקופים
הסמוכים לארגן סגר על האזור סביב הנקודה הגאוגרפית המסומנת על הצג כדי ללכוד את היורה.
7. כל הרוצה להתגייס למשטרה יעבור – בין שאר המבחנים – גם מבדקי אישיות להתאמתו לתפקיד של שוטר מקוף – הוא לא יוכל להיות מיזנטרופ – עליו לאהוב אנשים ולהנות ממתן שרות לקהילה.
8. אחרי סיום לימודיו באקדמיה לשוטרים, הוא יוצב באזור מסוים, ויבלה שם את כל שנות עבודתו עד צאתו לגמלאות.
9. לבד משמירה על חוק וסדר, הוא יוכשר גם להגיש עזרה ראשונה, לטפל בשריפות, ולהגיש עזרה לקהילה שלו בכל שידרש.
10. במאגר הנתונים בטלפון החכם שלו יוכנסו כל פרטיהם של התושבים שבאחריותו (ובאחריות תשעת חבריו), המכוניות שברשותם וכו'.
11. כל המידע הנ"ל וכן מידע שיתגלה לו תוך כדי עבודתו במקוף ישמר בסודיות ויחשף אך ורק לחבריו הממונים על הסיורים במקוף.
12.תהיה לו הסמכות לבקש פרטים מזהים ולתשאל כל אדם זר המגיע לתחומי המקוף שלו גם אם אינו חשוד בעבירה על החוק.
13. בין השוטרים ואלף האנשים עליהם הם שומרים יווצרו קשרי ידידות והערכה הדדית..

המשרד של שוטר הוא מכשיר הטלפון החכם שלו ומקום עבודתו היא הרחוב! הוא יתחיל את המשמרת שלו ברחוב ויסיים אותה ברחוב ברגע שיגיע המחליף שלו.

פועל ישיר מסידור זה יצמצם את מספר הקצינים למינימום, שיטפלו בענייני לוגיסטיקה ומשאבי אנוש.


תגובות (4)

אהבתי, אבל שוטר לא יכול להיות כל היום בחוץ ברחוב, הוא צריך רכב במידה ופושע נמלט לו.
ואיך יביאו רכב לכל שוטר בדרך כלל מביאים רכב לכל שני שוטרים, למדינה אין תקציב.

02/01/2016 23:37

חחח לא אמרת כלום.
אחת מהבעיות של המשטרה היא מחסור בכח אדם אז.. :\

גיוס שוטרים חדשים זה לא פרקטי. השוטרים לא מתפרנסים היטב, ואין מספיק תקציב מדינה בכדי להעביר למשטרה על מנת שתגדיל את שכרם (והפאנצ' המתוק מכל הוא ש – לאידיאלים של האנשים יש גבול שנעצר כשהוא מגיע להאכלת הילדים בלחם עוני.)

03/01/2016 00:05

על מקום ה"בעיה העיקרית" מתחרות שתי בעיות:
א. תקציב.
ב. האכפתיות של המדינה שלנו.
ואגב על סעיף 6, לשוטרים יש סוג של קשר רדיו וטלפון משלהם, כך שגם אם הם לא ברכב שלהם הם יכולים להתקשר לשוטרים האחרים אני מניחה.
אבל הבעיה שגם אם תאמן דור חדש של שוטרים, תמיד יהיו אנשים שיקומו יום אחד, ייקחו אקדח ויחליטו שהם מקדישים את חייהם כדי להרוג אנשים מסוימים.

חוץ מזה, תסתכל על המצב של השוטרים בעולם.
ישראל- הטרדות מיניות, תקציב חרא. אלא אם כן אתה אוהב לתרום לקהילה ורוצה ממש להיות שוטר, העבודה הזו לא בדיוק מזמינה אנשים לעבוד בה.
ארה"ב- שוטרים יורים שם בשחורים ובלבנים כאחד (בעיקר בשחורים) ומתרצים כל מיני סיבות מטומטמות כמו "חשבתי שלילד יש סכין". יש עשרות ומאות הרוגים בכל יום על ידי שוטרים ולא מסיבות של צדק.

אבל הרעיון נחמד למרות הכל.

03/01/2016 00:42

את כותבת על איזו שהיא אוטופיה
אין ספק שאת צודקת אבל במצב של היום??
אפשר לנסוע חודש ימים מבלי לראות ניידת בדרך.
שוטר קהילה?
שוטרים ברחובות?
– אולי באנגליה.
וחבל שזה המצב

15/10/2016 20:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך