השיגים של הדור. פרק 1 אפנה מינית(הגיגים שלי)

David Karmon 02/03/2018 697 צפיות 2 תגובות

היום בא לי לדבר איתכם על נושא מטריד ועמוק. מאה עשרים ואחד. התפחתות בטכניקה, רפואה, מדע. השיגו בהמון דברים שאפילו לא חשבו עליהם. האמת זה מדהים אך יש גם את הצד המאבסת של כל זה. כעת הופיעו כל מני תנועות פיליסופיות על העולם ואיך בדיוק יש להתנהג ולתפוס את המציאות. קיבלנו דבר אחד: חופשיות בחשיבה. זאת אומרת שכל אחד זכאי לבחור מה הוא בדיוק יהיה. בתחלס זה היה תמיד אבל זה יכול לגרום לתוצאות לא נעימות. כמובן שכל אחד יש לו בחירה ואין לי זכות לכפות על מישהו. קשה לי לשתוק על זה כי זה משגע. יש לי ידידה שאמרה שבחור אחד שטען כי בא לו לנסות משהו אכזרי איתה ועם החבר שלו. היא בכתה אחר כך כי זה לא נורמלי. טוב שבישראל יש את זה פחות אבל הורים שמים פס על ילדיהם וקורה מה שקורה. אומרים שהכל בסדר ומה שאתה צופה אינו משפיע עליך בשום אופן. אז אני אגיד את האמת. הכל משפיע עלינו.
לאחרונה כולם השתגעו על הסקס. כן זה נעים אך אתם מהללים את זה. הכל זה בתת-מודע. זה קטע פסיכוליגי. אתם רואים את ובגלל שיש כאן הנאה זה ממכר אתכם יותר מדי. כבר מגיל קטן ילדים יודעים הרבה וזה נורמוטיבי לגמריי. יש כאלו שקוראים לזה \"חינוך מיני\". טוב זה אמור להיות אך יש לדעת מתי. אני רוצה לסכם את זה ככה. תישארו בני אדם ותדעו מה אתם האמת רוצים לעשות. לא תמיד יש להצתוות לאופנה


תגובות (2)

כתוב בצורה קצת רשלנית אך הרעיון שהסיפור מדבר עליו הוא מעניין ונושא שנתון מאוד לוויכוח, במיוחד בחברה שלנו כיום. למרות שאני לא מסכימה איתך, אני רואה את כמות המחשבה שהשקעת בנושא, אני מערכיה מאוד שניסית להתייחס לנושא כמה שיותר ביסודיות.

02/03/2018 22:46

    תודה רבה. נעים לדעת שמישהו התייחס לזה אפילו אם מישהו הזה אינו מסכים איתי.

    25/03/2018 19:02
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך