ה' יקום דמם

bjaui6 22/04/2015 842 צפיות תגובה אחת

החיילים שהקריבו את חייהם כדי שאנו נוכל לחיות, החיילים שהשאירו משפחות וילדים כדי שלנו יהיה מדינה. כשחושבים על זה אנחנו חייבים להם את חיינו והמעט שנוכל לעשות זה לאהוב את הארץ שהם הקריבו את חייהם כדי שתהיה שלנו.

אתם יודעים מה זה פרויקט נעלה? זה תוכנית שמביאה עולים יהודים מתבוללים לארץ ומעבירה אותם תהליך יהדות. המשפחה שלי היא משפחה מאמצת לשלוש עולים מרוסיה אחד בן 16 אחד בן 17 ואחד 18 אחרי שהם יסיימו את התהליך הם יעשו צבא ויהיו חיילים בודדים ולא יהיה להם משפחה בארץ חוץ מהמשפחה שלי. עכשיו אתם תגידו אז מה? זה החובה שלהם להילחם ולהגן על הארץ. אז זהו שלא, יש להם חובה לשרת בצבא נכון אבל אין להם חובה לשרת בקרבי. אין להם חובה להקריב את חייהם בשבילנו. בשביל לכבד את זכר הנופלים תחגגו את יום העצמאות בשמחה על הקמת המדינה אבל גם עצב אפילו הכי קטן שיש על מות הנופלים ועל ההקרבה שלהם. יהי זכרם ברוך.

יום העצמאות שמח.


תגובות (1)

האמת שלא כל כך הבנתי מה הקשר בין חלקי המשפט.
אוקיי את אומרת חייבים לזכור לכבד.
אחר כך מכניסה את הפרוייקט ה"נעלה" הזה, ללא שום קשר בעצם ליום הזכרון בכלל.
ואף אחד לא ממש חייב לשרת בקרבי, לא רק אנשים שהם לא יהודים.
את קוראת לזה פרוייקט נעלה, אני לא מסכימה עם זה בכל מקרה. זה בזבוז זמן על שטויות כמו דת, במקום שמישהו ירים פה את החרדים לעשות צבא. עזבו עולים, שקודם הם יעשו צבא.
האמת שזה אפילו לא סיפור, לא בטוחה למה אני מגיבה על זה חחחח.

22/04/2015 18:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך