E8
בדיחה של סבתא וסבא שלי שהייתי חייב להכניס בקטע הקטנטן הזה.

יום השואה

E8 25/04/2017 1134 צפיות 3 תגובות
בדיחה של סבתא וסבא שלי שהייתי חייב להכניס בקטע הקטנטן הזה.

תמיד היו לי שתי התייחסויות ליום השואה
1. זה לא עצוב גם אם סבא וסבתא שלי מספרים על המקום שם ועל איך כל המשפחה שלי מתה שם חוץ מההורים שלהם.
2. למה מקדשים לזה יום שלם של "תהיה עצוב" בבית ספר ותעמוד לתקווה ותשב לעוד סיפור מחריד שחוזר על עצמו אם בכלל מביאים סיפור ולא מזכירים לך פשוט את אותם עובדות.

עכשיו או שאתם מסכימים איתי או שאתם חושבים שאני חרא של בן אדם, כן גם אני מסכים אתכם.

אבל מה אתלונן בלי לתת פיתרון כמו כל האנשים ביקום הזה? לא…

הפתרון שלי שצריך שואה שנייה, אחת רלוונטית ואז נדבר עליה.


תגובות (3)

אל תפתח פה לשטן. לא צריך שום שואה! אני בעד להשמיד את האנושות, אבל לא ככה. לא בשואה

25/04/2017 10:39
    E8 E8

    רציתי להוסיף

    25/04/2017 13:53

אני רואה את יום השואה כעוד יום התייפייפות שנתית. יש אנשים שמאוד מקפידים על כל מה ש״מקובל״ בימים האלה ובשאר ימי השנה מתנהגים בדיוק הפוך ממה שהיום הזה תומך בו.
זה כמו שיש אנשים שמקפידים מאוד על יום כיפור, הצומות והתפילות אבל בכל שאר השנה הם אנסים, גנבים ורוצחים.
ככה גם, יש אנשים שמתאבלים, בוכים ומתמלאים בכבוד ביום השואה אבל בשאר השנה צועקים ״ערבים למשרפות״.
לדעתי האבל ההמוני ביום הזה מעודד אנשים כאלה לחשוב שלהיות עצובים הופך אותם לטובים.

25/04/2017 21:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך