כי, את אישה

הלוחשת לנמיות 5 12/06/2015 1400 צפיות 9 תגובות

תמיד את מנסה לעשות את הרושם הכי טוב עליו. את הכי נשית, עדינה ומטופחת שבעולם. משקיעה שעות מול המראה בנסיונות לשרטט את האיילנר בצורה הכי מושלמת ולהסתיר כל עיוות, או פצע על הפנים שלך כי חלילה, אסור שיראה את הפגמים שלך, רק את היופי.
את היופי הסקסי ששופע ממך.
סקסי. סקסי זה נשי. הכי נשי בעולם ואת חייבת להיות, אחרת ירד לו ממך.
את נכנסת לחדר עטופה בפיג'מת כותנה קטיפתית ורכה בצבע ורוד בהיר שהוא אוהב, חושפת את האיברים שהוא אוהב ומתרפקת על זרועותיו המזמינות שקוראות בהתלהבות "בואי, אישה". את מתכסה בשמיכה. הוא מנשק בעוצמה רבה את צווארך הלבן ומעביר את ידו בעדינות על גבי רגלייך ונרתע ממרקמן המחוספס והמעט שעיר. שכחת להוריד. "חשבתי שדיברנו על זה" את מרגישה רע עם עצמך ששכחת. לא סקסי. את בטוחה שהוא כבר לא ירצה ממך כלום היום אחרי כל הזוועות שנאלץ לעבור, המסכן. את מרחמת עליו בנשיקה, אך הוא מפנה את הגב.
את בוכה כי את יודעת שאיכזבת אותו ועכשיו הוא לא ירצה יותר.
הוא מחבק אותך ונוגע. שם, למטה.
את לא רוצה אבל את לוקחת נשימה ואומרת לעצמך שזה יהיה קצר ושישר תלכי לישון.
זה יהיה פשוט ומהיר שאת אפילו לא תספיקי להרגיש.
זה כואב, את יודעת, אבל אין לך מה לעשות כי זה לא סקסי להגיד לו להפסיק, אז את עושה כאילו את נהנית. זה כואב וזה רע. בעיניו רע זה סקסי.
עכשיו זה נגמר. את יכולה ללכת לישון
לא. זה לא מספיק לו.
הוא רוצה עוד.
הוא מבקש ממך לגלח אבל כבר מאוחר ואת עייפה.
הוא מבקש ממך שוב, את מסרבת והוא דוחף אותך על רצפת הפרקט המדממת שכבר ספגה לא מעט בעבר
ואת בוכה.
הוא לא מסתפק וצועק. צועק חזק ממש ואת סותמת את אוזנייך.
הוא לא מסתפק ומפשיט אותך.
עכשיו את חשופה לגמרי וגם ממש קר אך את רחוקה מהשמיכה בכדי להתעטף ולהגן על עצמך. את מנסה לקום אך הוא מקדים ומושך אותך אליו במהירות.
הוא לא מסתפק וסוטר לך ואומר שהיית ילדה רעה אבל בעצם לא עשית שום דבר רע.
הוא צוחק ואומרת שאת סקסית.
"סקסית" עכשיו בטון של לחישה.
"בואי" זרועותיו הפתוחות לרווחה קוראות לך פעם נוספת.
את באה כי,
את אישה.


תגובות (9)

וואו! כתיבה מהממת! ממש הצלחת להכעיס אותי ולרגש אותי ולגרום לי לחשוב..

12/06/2015 17:53

זה כל כך מגעיל אותי – החברה היום. למה זה ככה? העולם היה יכול להיות הרבה יותר טוב בלעדי כל זה. את לא צריכה למרוח שום אייליינר או שום כותונת קטיפ או להתגלח כי הוא רוצה! תעשי רק מה שאת רוצ ומה שנוח לך. בכל מקרה, הסיפור ממש ממש עוצר נשימה. כל הכבוד

12/06/2015 18:10

סיפור קשה, שיפוטי (בצורה טובה ונכונה) ויפה. אני אוהבת את הסיפורים שסוטרים לך ומראים את המציאות כמו שהיא באמת, בלי תמימות. אמת קשה.
באופן אישי אני רוצה להודות לך שכתבת אותו ופרסמת אותו. לא הרבה מעיזות.

12/06/2015 18:22

    אין לך על מה להודות לי, תודה לך (: את צודקת, לא קל לפרסם סיפורים שמורחים לך את כל האמת כמו שהיא על הפרצוף.

    12/06/2015 18:30

לפעמים בוטות היא הדרך הטובה ביותר להביע דעה. אחרת אפשר להתווכח עליה . אבל כשהיא מוצגת בשם אישה מושפלת זאת דרך הכי נוגעת וכואבת להראות שאסור אבל אסור לוותר על עצמך . נהנתי מכל שנייה!

12/06/2015 18:27

גרמת לי לכעוס נורא על בחור מומצא

03/07/2015 09:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך