כותבת מהלב♥
https://www.youtube.com/watch?v=pY9b6jgbNyc תשמעו עם הקטע

להיזכר ולשמוע

כותבת מהלב♥ 01/03/2015 837 צפיות 3 תגובות
https://www.youtube.com/watch?v=pY9b6jgbNyc תשמעו עם הקטע

בס"ד
כשאתה מנסה לעשות את הכי טוב שלך,אתה בדרך כלל מוותר ,אתה אומר ,הפסדתי הכול ,בכך שלא עשיתי כלום,אבל תזכור אף לא מאוחר מדיי,אתה סתם מוותר על הזדמנויות שיכולות להציל לך את החיים.
אור בוקע מתור החדר החשוך ,זה אומר שיש עוד תקווה ,והתקווה זה הדבר האחרון שמאבדים.
אתה יודע שאתה יכול ,אז תרים אותך לפסגת ההר ותצרח תוציא הכול,אבל אחרי זה תתחיל מחדש ,תנשה שלא לקלקל וגם אם קלקלת,תמיד תעזר בידיעה שגם אם אין לך כלום יש לך הכול.
יש לך חיים ,אתה בחיים וזה מה שחשוב,אנשים כל הזמן רוצים ורוצים,אבל מה אם קצת להודות,אנשים מתיםם בכל יום ,ממחלות,מתאונות,מזקנה,ואתה מתעורר בבוקר ,אולי לפעמים את הרוצה לא להתעורר אבל את מתעורר בכל זאת,תגיד תודה ותשתוק ,כי אנשים חולמים להחליף אותך.
כשאתה חושב על להפסיק הכול ולעצום עיניים ,תזכר בזה תזכר בכל הדברים הטובים שיש לך בחיים,ותפסיק להתבכיין,כל אתה יכול להתבכיין יש אנשים שלא.
אני מבינה אתה שונא את אותם אנשים שמצליחים בחיים ,וכל דבר בא להם בקלות,אבל אין מה לעשות לך לא הכול בא בקלות,ותדע מדברים קשים לומדים.
אז עכשיו תעצום עיניים ותחייך בבקשה ותתחיל את הכול מחדש,אל תחשוב על האתמול תחשוב על העכשיו .
תחשוב על החיים תחשוב על כל "צירופי מקרים" ותזכור דבר אחד ,אם אתה תוותר אף אחד לא יחזיק אותך .
אתה היחיד שיכול להציל את עצמך,אז בבקשה אל תוותר ,תלחם בכל הכוח ,כי זה מה שעושים בחיים נלחמים כדי לחיות,אז דכאי שתתחיל לחיות לפני שתספיק להלחם.


תגובות (3)

3>

שאפו

12/04/2015 20:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך