להרוג את הרגשות

01/03/2016 838 צפיות אין תגובות

אני נמצאת בשלב בחיים שלי, שאני כמעט בטוחה שלא הייתי מגיעה אליו אם לא הייתי חווה את מה שחוויתי, עוברת את האנשים שהיו בדרך ונפגעת מהמון דברים, תחושה, שבאמת הייתי צריכה להגיע לריצפה להיות במקום הכי נמוך בחיים כדי להרגיש אותה.
אני יודעת שאני הייתי בן אדם מאוד חשוף, למרות שנהגתי להגיד לכולם ההפך, הייתי בן אדם שנפגע, כל דבר היה פוגע בי, הייתי רגישה, תמיד היה לי את מי לשתף, תמיד היו סביבי אנשים אך היה מאוד קל לי להרגיש לבד בכל הסיפור, אנשים אף פעם לא ידעו באמת מה טוב בשבילך.
אומרים עד שלא תנסה לא תדע, אין מה לעשות זה נכון, וניסיתי ועכשיו אני באמת יודעת מה טוב בשבילי, אז את מנסה ונופלת מיליון ואחת פעמים, למעשה את נופלת בכל מה שניסית, באמת באיזה שהוא שלב התמכרתי לכאב הזה, למלחמות עם עצמי, להיות בתשוקה מטורפת לאיזה משהו, אבל לפעמים הלב לא יכול לספוג עוד אז הוא מפסיק לעבוד, וזה רק המוח שלך עכשיו.
אז פתאום את יודעת מה את רוצה מעצמך, את יודעת שאת חזקה והיה שווה לעבור את כל מה שעברת, את יודעת שתעברי עוד הרבה אבל את רואה את זה אחרת, את יודעת שזה יעשה לך טוב, את מבינה שכל מה שעשית זה היה הבחירות שלך, פתאום הכל מתבהר לך, אף אחד לא באמת התכוון לפגוע בך, אנשים פועלים לפי האינטרסים של עצמם, פשוט אני לא ראיתי את האינטרס שלי.
עכשיו אני יודעת שאני לא אתן לאף אחד להגיע לרגשות שלי, עכשיו זאת רק אני והבחירות שלי, זה מה שאני רוצה, זה משחק שאני קובעת מי יהיו השחקנים ומה יהיו החוקים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך