bjaui6
היה לי באמת זמן שרציתי להתאבד אבל התגברתי על זה. אני מקווה שלא תגיעו למצב שלי.

מזכרת

bjaui6 01/11/2014 1041 צפיות 4 תגובות
היה לי באמת זמן שרציתי להתאבד אבל התגברתי על זה. אני מקווה שלא תגיעו למצב שלי.

אתם מכירים את הקטע שאתם שומעים מוזיקה ואתם מרגישים משהו?. המוזיקה גורמת לכם להרגיש משהו ואחרי שאתם מפסיקים לשמוע אתם לא מרגישים את זה יותר?.
תנצרו את הרגעים האלה, כי הם לא יחזרו שוב הם לא יקרו שוב. אבל תזכרו אותם תצלמו אותם כדי כשהילדים שלכם ישאלו אותכם איך החלטתם החלטות כאלה בחיים שלכם תגידו להם שזה בזכות המוזיקה, שהיא עזרה לכם ופתחה לכם רגשות. ואתם תגידו להם מה שכתבתי לכם 'זה לא בושה להרגיש את זה.
אני אישית שומע מוזיקה בעיקר מתי שאין לי מצב רוח בגלל אנשים או דברים שקרו לי, זה מיד שיפר לי את המצב הרוח. היה לי גם זמן שרציתי להתאבד. אבל אני טעיתי ולא השארתי מזכרת, מזכרת לי ולמשפחה שתהיה לי.
אבל לכם יש עדיין זמן ואתם עדיין יכולים לזכור אותם ולצלם אותם.
אני התייאשתי מזמן כי אין לי מישהו שיחזיק אותי ויעזור לי לעבור את היום. אבל לכם יש וגם למי שאין תמצאו לכם שלא תתייאשו כמוני…


תגובות (4)

רק שאלה- איך מתגברים?
אני לא רציתי להתאבד אף פעם אבל הסוגיה מוכרת לי ואני תוהה איך יוצאים ממצב כזה רע..
אם לא אכפת לך לפרט אני אשמח (:

07/11/2014 15:51

אני פגשתי אנשים שהבינו אותי ועזרו לי להתגבר על זה וגרמו לי להרגיש שאני מיוחד האנשים האלה הם חברים שלי עכשיו כול אחד צריך למצוא את האנשים האלה שיעזרו לו ויגרמו לו להרגיש ככה

09/11/2014 18:25

זה גורם לי לרצות להיות חברה שלך חוויתי דברים שאי אפשר לתאר
ואני גם ניסיתי להיתעבד ולהכניס את עצמי לבולמיה וכל החרא הזה היתגברתי כי אנשים שאני חשובה להם הראו לי צד שונה והם אמרו לי שאין להם חיים בלעדיי שהם לא יכולים בלעדיי

09/11/2014 20:36

יש לך מזל שיש לך אנשים כאלה לי המוזיקה עזרה הרבה יותר מחברים שלי.
בקטע של חברה אין לי אבל זה יהיה נחמד אם מישהו יחזיק אותי ויעזור לי לשרוד את היום

10/11/2014 17:56
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך