Storyteller_123
הסיפור הראשון שלי באתר . התלבטתי הרבה אם להעלות אותו , משהו קצר עם מסר גדול.

נקודה למחשבה

Storyteller_123 05/10/2015 1000 צפיות 3 תגובות
הסיפור הראשון שלי באתר . התלבטתי הרבה אם להעלות אותו , משהו קצר עם מסר גדול.

זוכרים את אתגר הקרח ? כן , זה עם הדלי והמים . כן , אותה התקופה שהרשתות החברתיות היו מוצפות באנשים רועדים מקור ומלאי סיפוק שגם הם עשו משהו שכולם עושים. ושבזכות הקרבת חום הגוף שלהם אולי הם יטפסו בסולם החברתי . הרי למה לא ? המפורסמים עשו את זה , וגם זאתי שכולם מעריצים בכיתה עשתה את זה . אבל מה בעצם התפספס ? המטרה . המטרה התפספסה .
זה בעצם מה שהדור שלנו עסוק בו לעשות מה שכולם עושים בלי לחשוב מעבר לזה .
פעם הרמתם את הראש מהמסך וחשבתם מה אני עושה עם החיים שלי ?
אז קחו לעצמכם רגע ותחשבו איך אתם יכולים לגרום למישהו בחיים שלכם להרגיש יותר טוב .
אולי בדרך תראו מי באמת החברים האמיתיים שלכם .
אז תנו למארק צוקרברג קצת חופש ותשאירו את הטלפון כבוי . ותתחילו לחפש תחומי העניין שלכם . כי למען השם you only live once .


תגובות (3)

אהבתי

05/10/2015 21:19

ראשית כל ברוכה הבאה
הלוואי ותנחלי פה הצלחה ותהי מאושרת.
השבת יצא לי לדבר עם כמה חברות על הלימוד מאומנות והגעתי להבנה שהדרך שלי היא לקלוט רמזים, לעבוד קשה כדי להרכיב פאזל של מה הסופר אומר לי. הבוטאות קשה לי. זה לא שאני לא מסכימה איתך! אני רק אומרת שתזכרי שבספרות יש דרכים רבות להעביר מסר ואת לא כתבת סיפור, את הצגת דעה…
אולי בעיניך זאת הדרך לספר דברים, אולי זאת צורת הכתיבה שלך אבל חסרה לי האומנות שבסיפור איך את מעבירה ככותבת את המסר שלך תוך שימוש מירבי של השפה העברית, הפעלת השכל בצורה יצירתית כדי לגרום לי להבין מה שאת רוצה מבלי לכתוב אות במפורש אך שיהיה כל כך ברור שאני לא אוכל להתכחש לו. הבנת?
אני יוקי, שמחתי להכיר
נ.ב שימי כמה שיותר מהר תמונת פרופיל במצב הזה יהיה קשה לכותבים ולקראים לזהות אותך…

05/10/2015 22:09

טוב, אני יכולה לפעמים להיות בוטה מידיי, אז אני אומרת מההתחלה -we are in the same side!
לדעתי זה לא היה סיפור. זה היה ניעור. הודעה. את הרמת את העינים ואמרת לנו לעשות כמוך! כשזה מוגדר כסיפור, את מקטינה את המסר! כי כמו שאמרת – משהו קצר עם מסר גדול.
זה לא סיפור. זו קריאה. קריאה שנתעורר!

06/10/2015 04:05
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך