אני יודעת שזה מאוד מאוד ישיר , ככה רציתי שיהיה :)

נקודת מבט

04/10/2014 1684 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה מאוד מאוד ישיר , ככה רציתי שיהיה :)

חשבו לרגע על נקודת המבט שלכם בכיתה א' על העולם- הכל טוב ויפה, אין אנשים רעים בעולם, אין בעיות, הכל מושלם! עם הזמן, נקודת המבט משתנה, אנו מגלים דברים חדשים שלא חשבנו אפילו לרגע שהם קיימים, פתאום אתם מסתכלים לאחור ומבינים שמה שאמרתם לחבר שלכם כשרבתם איתו, והייתם בטוחים שאמרתם את הדבר הנכון, היה טעות גדולה. פתאום אתם מבינים שלבעיה שלכם היה פיתרון טוב יותר שלא מימשתם. לפתע אתם רואים שהעולם לא מושלם ושיש אנשים שיהרסו לכם, יש פרידות קשות וריבים, חברים שחשבתם שבחיים לא יעזבו אתכם פתאום מתחברים עם ילד אחר, ומתנתקים מכם…
כל אלה דברים שכולנו חווים , כל יום, שעה, דקה, שנייה, ובכל זאת איננו מצליחים להתרגל לעובדה שהם קורים. כל פעם כואב לנו מחדש, אנחנו מרגישים לא נעים, רואים שלא עשינו את הדבר הנכון, טעינו.
כך הכל חוזר על עצמו כל החיים, והמחשבה שאנו לא יכולים לחזור לאחור ולתקן פשוט קורעת אותנו מבפנים..
למרות כל זה, אנחנו חייבים תמיד להישאר חזקים, לא לאפשר לדבר להחליש אותנו בשום אופן, לראות את החצי המלא של הכוס, לחשוב חיובי, ליהנות מהדברים הטובים של החיים, וכמובן שיש כאלה. לצחוק קצת, ואפילו בכוח! להבין שכולם עוברים את זה, כל אחד ואחד, ואיננו יכולים לשנות זאת. ללמוד שאנו חיים רק פעם אחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך