* אני עם יד נקועה ואסור לי להתאמץ לשבועיים הבאים אני מצטערת. ממש כאב לי לכתוב את זה [ הכתף שלי נקועה והמרפק] אני אחזור לכתוב הכי מוקדם בשלישי הבא והכי מאוחר עוד שלוש שבועות מקווה שתבינו♥
* מה אתם חושבים על ההתנהגות של כל אחד מהם? של המחנכת של המורה למתמטיקה, שלי [ כאלו הדמות הראשית היא לא אני אבל אין לה שם] , של רינה , של הילדים הרעים?
***המסר בסיפור הוא לא ללכת עם הזרם אם את לא מאמין באלוהים, שונאת את הצבע ורוד, או בכלל רוסי אל תגררו! לכו עם מי שאתם. זה מבוסס על שפיטת אתאיסטים, כתבתי את זה מנקודת מבט שלי, אני אתאיסטית ובאמת חלק שפטו ואתי וחלק לא הכיתה שלי הכי מבינה אותי. עם המשפחה שלי זה לפעמים קשה, אבל השכבה ישר שופטת שהם אפילו לא יודעים שזה אותו אלוהים! דעתכם חשובה לי!.

אני אתאיסטית ואני גאה בזה[ אני אשמח [ומציעה] לכם לקרוא]

14/10/2013 1376 צפיות 11 תגובות

* אני עם יד נקועה ואסור לי להתאמץ לשבועיים הבאים אני מצטערת. ממש כאב לי לכתוב את זה [ הכתף שלי נקועה והמרפק] אני אחזור לכתוב הכי מוקדם בשלישי הבא והכי מאוחר עוד שלוש שבועות מקווה שתבינו♥
* מה אתם חושבים על ההתנהגות של כל אחד מהם? של המחנכת של המורה למתמטיקה, שלי [ כאלו הדמות הראשית היא לא אני אבל אין לה שם] , של רינה , של הילדים הרעים?
***המסר בסיפור הוא לא ללכת עם הזרם אם את לא מאמין באלוהים, שונאת את הצבע ורוד, או בכלל רוסי אל תגררו! לכו עם מי שאתם. זה מבוסס על שפיטת אתאיסטים, כתבתי את זה מנקודת מבט שלי, אני אתאיסטית ובאמת חלק שפטו ואתי וחלק לא הכיתה שלי הכי מבינה אותי. עם המשפחה שלי זה לפעמים קשה, אבל השכבה ישר שופטת שהם אפילו לא יודעים שזה אותו אלוהים! דעתכם חשובה לי!.

" רינה, כמה זה 2 בחזקת 14 ?" שאלתי " תבדקי במחשבון" היא אמרה " שחכתי שיש דבר כזה" השבתי. שיעור מתמטיקה עבר דיי מהר. בהתחשב בעובדה שלמדנו 15 דקות מתוך 45 כי כל השאר התבזבז על בעיות משמעות שהמורה כמובן לא פתרה. אני לא מבינה למה כל שיעור אותו סיפור. כל שיעור היא מעירה על פאלפונים, על מקומות, על דיבורים וזה נמאס. השעה 10:50 סוף סוף קצת חופש! אומנם לא למדנו המון זמן. אך מבטי השנאה של הילדים בכיתה פשוט גרמו לזה להראות הרבה יותר קשה ממה שזה.
" … לא מאמינה באלוהים.." לידור צעק בכיתה " מי לא מאמינה?!" אלון אמר בבהלה " היא" אמר והצביע עליי " את לא מאמינה באלוהים?!" אלון שאל המום, כאלו שזאת חובה להאמין " לא, ויודע משהו? אני גם גאה בזה" הוא צחק " מה גאה?!" " גאה" השבתי " היא לא מאמינה באלוהים" צרח ששאר הכיתה תשמע. "מי ? מה? " קולות התלמידים נשמעו. " אני ואני אמרתי כבר שאני גאה בזה " יא אנטישמית מסריחה, זו**, ערבייה, נוצריה, אייכ את דוחה אותי, לכי תיזד***, מה את עושה בבית ספר יהודי אם את לא מאמינה? אין לך זכויות להיות כאן? מה קורה לך? למה את לא כמו כולם?!" משפטים כאלה ועוד המון נשמעו באוזניי " קודם כל זה אותו אלוהים בדרך אמונה ושם שונה אז תירגעו" רינה צעקה. היא תמיד מגנה עליי. " זה לא אותו אלוהים, את מאמינה?" שירז שאלה את רינה " כן, אבל אני מגנה על חברה שלי שיש לה זכויות לא להאמין " " אין לה שום זכויות" אלון אמר בכעס " אני לא מאמינה כי לדעתי זה לא הגיוני שיש אלוהים. תאמינו באלוהים אבל בדרך הזאת שבה אתם מתנהגים אני מכבדת את הדת שלכם יותר מאשר אתם אז סעו לי מהעיינים אני לא שמה עליכם חבורה של תתי רמה " אמרתי בעצבנות ." פשלי" לחשתי לרינה [ פשלי זה בואי ברוסית למי שלא יודע] יצאנו מהכיתה בדילוגים מלאות אנרגיה מהכעס הזה " מה לעזאזל קרה כאן?" רינה שאלה אותי " את האמת שאין לי מושג" "בואי לתמר היא בעצמה אמרה לבוא אליי אם מישהו יקלל אותנו בשיעור מתמטיקה " תמר אומרת למרגריטה [ תמר= מחנכת, מרגריטה=מורה למתמטיקה]
ומרגריטה לא עושה עם זה כלום, היא לא יודעת מה זה ללמד בכלל! "טוב עזבי את זה עכשיו. בואי נשתחרר" אמרתי לרינה רקדנו, קפצנו ובתום ההפסקה הלכנו לתמר שהייתה בכיתה " איך היה במתמטיקה?"היא שאלה " גרוע, גרוע מאוד" רינה אמרה " זוועות עולם" הוספתי " מה קרה?" תמר שאלה" הם קללו אותי על זה שאני חושבת בהגיון ולא מאמינה באלוהים " " מה? מה נראה להם? יש לך את הזכויות שלך " דקל התערבה "אני אמשיך להתגאות גם אם זה לא יפה להם בעין " אמרתי בחיוך " עוד פרטים בבקשה?" " אנחנו מלאות אנרגיה. רצנו עכשיו, קשה לנו לדבר הם קללו אותנו, אותי על היותי אתאיסטית ואת רינה על היותה חברה שלי" אני מבטיחה לטפל בזה" תמר אמרה, אני ודריה יצאנו לקחת שקיות להתרמה של היום.. "


תגובות (11)

אומייגד איזה ילדים חארות וגם אני הייתי בהתרמה היוםם

14/10/2013 10:54

אומייגד איזה ילדים חארות וגם אני הייתי בהתרמה היוםם

14/10/2013 10:54

וואו..
רוב החברות שלי האמת לא מאמינות בה', למרות שאני כן וזה ממש לא מפריע לי. החברים שלך צריכים ללמוד לכבד את האחרים, גם אם הם לא מאמינים במה שהם מאמינים.
היה לי קצת קשה לכתוב את הסיפור שלך כי את לא עושה אנטר בין המרכאות ובגלל זה זה צפוף וקשה לקרוא. את צריכה לכתוב כך,
"בלהלהלבלהלה" ליאת אמרה.
"בלהלבהלה" נינה השיבה.
ולמשל אם המדברת ממשיכה לדבר, למרות שעצרת זה אפשר להיות באותה שורה.
"בלבלהלבלה" ליאת המשיכה, "בלהבלההלב."
"בהלבהלה" ואז עשיתי רווח כי נינה דיברה.
אבל זה לא משנה עכשיו, כי אני הבנתי את מה שכתבת. את כותבת ממש יפה, ואל תתייחסי לדעות של אחרים. תמיד ימצאו לך חסרונות לא משנה מה.

14/10/2013 10:57

מזעזע!
פשוט להיגעל מאותה התנהגות מגעילה.
גם אני אתאיסטית. הכיתה שלי בנויה מרוב של בנות (שלא מוכנות לקבל שוני, כול אחת דומה לשנייה) וחלק מצומצם של בנים. גילתי לפני כמה ימים שיש אתאיסטים בכיתה שלי, הייתי כול-כך מאושרת.
אני רציתי לספר לחברה שלי שאני אתאיסטית, מפני שפחדתי מהתגובה שלה נתתי לה רמזים. לפי התגובה שלה לשאר האתאיסטים, אני מעדיפה לא לספר לה. היא גם לא מוכנה לקבל שוני.
המורה? המורה לפי דעתי תחלוק בדעתי, אבל זו לא דעה. זו מי שאני.
בקיצור, אם אני אפלןט במקרה שאני אתאיסטית ינדו אותי לנצח. גם חברותיי הקרובות.
אך מאז ומתמיד אהבתי את הבדידות כך שאני לא אתעצב אם אהיה לבד.
ואותם ילדים פשוט מפגרחם בעיניי! אותם משפטים מוכיחים עד כמה רמת ההשכלה שלהם פחותה. אטומים!!,תהיי גאה בזה! הכי גאה.
יום אחד אני אחשוף את זה, ולא אחשוש יותר מהרע.

14/10/2013 10:59

גם אני אתאיסטית D:

14/10/2013 11:14

израильтяне…
חחח סתם!

14/10/2013 11:14

שקט, אורין! את לא אתאיסטית! את לא זכאית לדעה בנושאים האלו בכלל!

14/10/2013 11:15

גם אני אתאיסתית (אם אני אצתרך להתמסד לדת אני אתמסד לכנסיית השטן, כדאי לכם להבין על מה אני מדברת לפני שתשפטו אותי)
כרגע אם ישאלו אותי על הדת שלי אני אגיד שאני מדת הסטניים ולא היהדות…
אני פשוט לא מצליחה להתחבר לזה למרות שחלק גדול מהמשפחה שלי הם דתיים.
אתאיסת זה לא סתם אחד שלא מאמין באלוהים, זה ממש אחד שפשוט אין לו דת, בעצם, יש לו, הוא אתאיסת.
אני לא יכולה ממש להתחבר לתגובות כי אני חיה בחברה ממש קטנה וכל החברים שלי הם חברים טובים וקרובים שלי והם מקבלים אותי למרות הבחירות שלי.
האדם היחיד שאי םעם התנגד לדרכים שלי היה המנהלת שלי בבית הספר היסודי, היא פשוט לא הצליחה לקבל את זה שאני כזו, כמו שאני והיא הענישה אותי המון פעמים ללא סיבה בגלל שהיא פשוט לא האמינה בי ובדרכים שלי.
רציתי לדעת אלו אנדים בחיים שלך לא מקבלים אותך וגם כמה קיצונית הקרבה שלך לאתאיזם או שאת לא כל כך קיצונית כמוני…
אני אשמח לתשובה:)

14/10/2013 11:53

את צודקת!!! הם צריכים לקבל אותך!!!

14/10/2013 12:18

אני ממש כמוך, אתאיסטית .
אני ממש שמחה לשמוע על התגובה החכמה שאמרת "אני מכבדת את הדת שלכן יותר ממכן"
את יצאת בוגרת וכאלה חברות לא נחשבות.
הגעילו אותי במה שאמרו.

14/10/2013 12:40

אני פשוט שמחה לקרוא את התגובות שלכם זה מחמם :).
אני מקווה שתקראו את התגובה הזאת, she wolf אל תפחדי מאף אחד! אם הם לא מקבלים אותך בחברה תחפשי חברה אחרת! תהיו אתם :)

14/10/2013 13:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך