החתול והנשמה…

ורד... 11/08/2013 1402 צפיות 5 תגובות

מוכר אחת ששמר על חנותו, היה מופתע מאוד כאשר ראה חתולה שניכנסה אל תוך החנות, ולא רצתה לצאת מהחנות. בעל החנות ניסה להבריח את החתולה בכול מיני דרכים, אך החתולה חזרה שוב ושוב אל תוך החנות . בעל החנות לא ידעה מה לעשות עים החתולה ? לאחר שבועה בעל החנות ניגש לאישתו וסיפר לאישתו את הסיפור שהמתרחש אצלו בחנות, אישתו ניסתה להבין, ולעזור לבעלה . היא חשבה , וחשבה ושאלה את הבעל שלה האים קיים אדם שחייב לך כסף? בעל החנות ניזכר שהיה איש זקן שהיה מגיעה אל החנות , ומבקש שאיתן אוכל ברישום . היה לוקח מוצרים מי החנות , ורושם לאחר חודש היה מגיעה עים כסף והיה משלם את החוב . סיפר הבעל לאישתו לפני שבועה האיש הזקן חלה מאוד ולאחר שבועה מת. יומים לאחר פתירתו יום יום היתה מגיעה חתולה לחנות וניכנסת אל תוך החנות . האישה לאחר ששמעה את הסיפור של בעלה היסתכלה על הבעל שלה ואמרה אתה חייב לגשת אל החתולה ולימחול לה ולסלוח לה שלוש פעמים כי החתולה באה לבקש מחילה . שמעה בעל החנות לאישתו ניגש לחתולה ומחלה שלוש פעמים , החתולה היסתובבה והלכה בדרכה . מה אנו מבינים מי הסיפור הזה : בני אדם לא צריכים להיתעלל בחיות , וליפגועה בנשמה של אותה החיה ! כי יכול להיות שהיא באה לעשות תיקון ואנו חייבים לאהוב חיות ולהבין זאת מישפוגעה בנשמה של חיה זהו צער בעלי חיים.


תגובות (5)

משל מאוד יפה אהבתי ומזל טוב את חדשה שהיה לך בהצלחה

11/08/2013 14:46

בהצלחה לך ! גם אני חדשה פה. ממש אהבתי את המשל! אשמח לעוד ^.^

11/08/2013 15:00

מאוד נחמד ויפה!
וברוכים הבאים לאתר RivuchU וורד…
D:

11/08/2013 15:18

הייוש ורד היקרה בוקר מקסים עכשיו השעה 06:10
קודם כול ברוכה הבא לאתר השמח לקראו עוד יצירות שלך
ואהבתי מאוד את הכתיבה שלך היא באמת יפה במשל הזה בעצם אומר הרבה דברים
יפה מאוד מאוד
מדרגת 5
אוהבת שרית =)

11/08/2013 21:11

יפה מאוד

15/09/2013 17:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך