מיכי26
אני לא כתבתי משהו כזה די הרבה זמן אז ממש חשוב לי התגובות והביקרות שלכם לטוב ולרע!!!

מנהיגים

מיכי26 14/07/2016 2400 צפיות אין תגובות
אני לא כתבתי משהו כזה די הרבה זמן אז ממש חשוב לי התגובות והביקרות שלכם לטוב ולרע!!!

נשים? למטבח.
גברים? לשדה הקרב.
נשים? לחנך את הילדים.
גברים? לא להיות רגישים.
זאת הייתה הסיסמא במהלך שנים רבות בממלכה רחוקה בשם "סטיגמציה" שכל התושבים בה היו עומדים מאחורי הסיסמא הזאת בלי לפקפק בה ולו לשנייה.
הממלכה תמיד עמדה בסכנת הכחדה כי מסביבה היו ממלכות חזקות ועשירות הרבה יותר והיא הייתה קטנה וענייה.
כשנולדו נסיכות העם היה מאוכזב כי גם יש להם פחות מנהיגים וגם צריך למצוא להן חתנים לעומת הנסיכים שמתקף היותם לוחמים היו זכאים לבחור בעצמם את הכלות שלהם.
כך באחת השנים נולד לו נסיך לממלכה וכולם צהלו ושמחו ביורש העצר החדש והתינוק הזה היה מיועד מהרגע הראשון להיות מנהיג ולהמשיך את הסיסמא.
מיום ליום גדל הנסיך ונהיה יפה תואר לפי השמועות וכמובן שהוא עבר כל יום מחדש אימונים מפרכים ושיעורים מהמורים הנחשבים ביותר מהמדינה.
כך במהרה ובשגרה עברו להם 16 שנה מיום הולדתו של הנסיך וכל הממלכה התכוננה לנשף הקרב ובא לרגל יום הולדתו הכה חשוב, המלך המלכה הזמינו את כל בעלי הברית שלהם ושאר האנשים החשובים והעשירים וכמובן גם הבנות שלהן הופיעו ברשימת המוזמנים.
סוף – סוף הגיע הערב המיוחל והנסיך היה נרגש לקראת הערב שכל כולו סביבו וכך היה הערב רק חבל שהוא לא סיים אותו עם הוריו או חבריו כי במהלך הנשף כוחות אפלים חטפו את הנסיך.
כשהתעורר מצא את עצמו במין מרתף מאובק עם עוד שני בנים ושלוש בנות שנראו בערך בגילו, הוא התחיל לשאול אותם כל מיני שאלות והבין שביניהם יש משהו משותף וזה שמצפים מהם להנהיג.
כן גם משלושת הבנות.
שלושתן היו ממלכה אחרת אשר גם היא קטנה אבל מאוד עשירה וחזקה וכל אחת מהן הייתה מנהיגה באופן קצת שונה, אופרה – הייתה הבוגרת מבין האחים בביתה ולכן הייתה אמורה להורים שלה בעבודות ועם הקטנים יותר, אריה ומארי היו אחיות ונסיכות של ממלכת "שוויונציה", מארי הייתה קטנה בשנה מאריה שיופיה והשקט שלה הפנטו את הנסיך.
שני הבנים האחרים, ג'ון ולארי, היו פשוטי עם ממלכתו של הנסיך כלומר הם היו נתיניו אבל שלושתם הבינו שאין לזה חשיבות כשהם כלואים יחדיו באותו מרתף ולכן פנו אליו בשמו הפרטי – פרסי.
יחד השישה ניסו למצוא דרך לברוח אך כשהבינו שזה חסר סיכוי לצאת מהטירה בה הם היו כלואים ובה גם ישב אדון האופל החליטו להביס אותו וכך להשתחרר מכוחותיו ולראשונה בחייו של הנסיך הוא נלחם לצידם של אלו הנמוכים ממנו בהיררכיה ושל בנות שהתנהגו בגבורה רבה ובאומץ לב לא פחות מהרבה גברים שהכיר.
לבסוף השישה יחדיו בשיתוף פעולה מלא הביסו את אדון האופל ויחד איתו נפלו כל המפלצות שלו וכל הקללות שהטיל התבטלו ולמול עיניהם התגלתה ממלכה יפיפייה ואנשים שנראו יותר כמו שלדים מאשר חיים.
הנסיך שכל חייו חונך על סיסמא בה נאמר:
"נשים? למטבח.
גברים? לשדה הקרב.
נשים? לחנך את הילדים.
גברים? לא להיות רגישים."
הבין סוף סוף שכדי להפוך למנהיג אמיתי הוא חייב להוציא את הממלכה שלו מהשגרה האיומה בה הם חיו לאורך תקופות רבות מדי ולכן החליט לעשות את המהלך הבא.
הנסיך כבר היה מאוהב בטירוף באריה שהיא נסיכה ממלכה שהיא די ההפך המוחלט משלו חוץ מדבר אחד – שתיהן מדינות קטנות ולכן החליט לאגד את שתיהן לממלכה אחת גדולה יותר ובכך להבטיח שהוא יישאר לעולמים עם אריה.
אריה נהנתה בחיוב לשאלתו כי למרות היותו שונה ממנה היא הספיקה להתאהב בו ולהבין מאיפה באו הדעות הקדומות שלו.
רגע לפני שאריה ופרסי החליטו להודיע למשפחות שלהם את מה שהחליטו לעשות הם נעמדו ליד שאר החבורה ושמעו איך הם מדברים על האנשים המסכנים של הממלכה הזאת ובלי להגיד מילה אחד לשני, אריה ופרסי החליטו לאחד את שתי הממלכות שלהם עם הממלכה הזאת שאין בה שלטון כלל.
אחרי ריבים ארוכים עם ההורים והתייעצויות עם כל השרים האפשריים בשתי הצדדים, לאחר כחצי שנה סוף סוף ההחלטה של שניהם התקבלה בחיוב.
כך יחד עם ברית האהבה ביניהם, אריה ופרסי הקימו יחדיו ממלכה גדולה ביותר שזכתה לעושר רב ולשמחת עם גדולה.
המלך והמלכה החדשים יחד עם חבריהם הנאמנים ביותר: מארי, לארי, אופרה וג'ון כתבו את ספר החוקים החדשה של הממלכה החדשה והגו את השם של ממלכה החדשה.
כך היה סיפורם של מנהיגים שלא פחדו ללכת נגד הזרם והילחם למען הדברים החשובים ביותר בחיים – אהבה וחברות, וכך הם נזכרו לדורי דורות בתור מקימי הממלכה הפורצת דרך הזאת שלא ידעה לא רעב ולא עוני ולא מחלות: "ממלכת סולידריזציה".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך