הכיוון המקורי

Sunshine and city lights 14/07/2017 833 צפיות אין תגובות

אוקי אז עבר המון זמן וסיימתי כבר את הסיפור אבל חברות שלי קראו אותו והיה להן כל מיני שאלות שהחלטתי שאני אספר גם לכן את התשובות שלהן.
אוקי קודם כל העלילה לא הייתה אמורה לרוץ כל כך מהר, אבל היה לי רעיונות לסיפור ורציתי לכתוב את הכל כשזה "טרי", רציתי גם לפתח כל המקרים שקרו לבנות וכל סיפורי האהבה ביניהם.
אני אספר לכם על הרעיון הכללי של מה שחשבתי
רציתי שזה יהיה סיפור חברות משולב עם מפורסמים וככה היה אבל רציתי שיהיה עוד עיניין שבסוף לא הכנסתי.
הנה רשימה של הדברים שרציתי להכניס לסיפור:
1. הכנסה של עוד בת חדשה בחורה שלאט לאט מתחילה לגלות על זהותה המינית- כלומר היא מתחילה להבין שהיא לסבית, קראתי הרבה ספרים ולא רק באתר הזה וכמעט אין הרבה דיבור על לסביות אלא יותר על הומואים אז ככה חשבתי על זה.
2. אלה עוברת לחבורה של מקנזי- לזמן קצר עד שמתחילה לראות את פרצופה האמיתי ואז כמובן חוזרת לחבורה המקורית של החברות האמיתיות שלה.
3. רקע למקנזי- להסביר מה עבר עליה ומה קורה איתה, יש לה הורים עשירים אבל הם לא נותנים לה אהבה ואפילו לועגים לה והיא מרגישה בודדה בגלל זה היא פיתחה עור עבה ומקניטה אנשים אחרים, זה מה שהיא ראתה בבית…
4. אד שירן- אני לא יודעת אם אתן יודעות אבל אד שירן וחברי להקת וואן דירקשיין היו חברים דיי קרובים, רציתי שבזמן הפרידה של הארי וברוק וליאם ובל הוא יבוא ויעזור לבנים להבין איך לחזור לבנות ושהוא יתחבר לבת הזוג שתהיה לחברה הלסבית החדשה, לא בקטע רומנטי אלא חברי בלבד.
5.טרוי סטון- טרוי יותר גדול מכל הנערים האחרים שדיברנו עליהם בסיפור, רציתי שתראו יותר דברים מנקודת המבט שלו אולי איך הוא חווה את חיי התיכון.
6. רציתי שאחד האקסים יחזור וזה יצחר קצת בעיות.

אלו היו הדברים שכרגע עלו לי לראש שרציתי לכתוב בסיפור ואת האמת אני מצטערת שלא יצא לי לכתוב אותם אותם בסוף הסיפור יכל להיות הרבה יותר טוב ממה שהוא יצא…
מקווה שנהנתם מהסיפור גם בלעדיהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך