מיכי26
תגובות זה תמיד כיף (:

הרבה יותר עמוק

מיכי26 24/12/2015 890 צפיות 4 תגובות
תגובות זה תמיד כיף (:

רציתי נורא לומר לך מה אני מרגישה אבל נורא פחדתי שגם אתה תלך בדיוק כמו השאר שלא ידעו איך להתמודד עם מצב קצת יותר מסובך.
רציתי, כל כך רציתי שגם אתה תרגיש משהו קטנטן כלפיי שכשקר תביא לי את המעיל שלך וכמו ברטים קיטשיים תחזיק לי את כפות ידיי ותינשף עליהם במטרה לחמם אותם.
אך אין החיים האמיתיים יפים וורודים כמו בסרטים ולכן אני לא אומר לך את מה שאני מרגישה כי לאבד אותך יכאב לי יותר מלהיות לידך בלי לומר לך אף מילה על מה שאני מרגישה.
כל מה שאי פעם חיפשתי בבנים מצאתי בך וכמו מפגרת נתתי לך חופש בחירה ובהתחלה זה כאב לי נורא שכבר לא היית רק איתי, כבר לא חיבקת אותי בבקרים ולא צחקת כשסיפרתי את הבדיחות המסורתיות כי לחבק אותה ולנשק אותה זה הרבה יותר כיף מאשר להקשיב לי וזה בסדר כי היא יפה, גבוהה ומגניבה והיא כל מה שאני לא ולמרות שהבנתי, בלילות לא ישנתי רק בכיתי על כל מה שאיבדתי.
כך חלפו ועברו ימים ולילות ומיום ליום נראיתם רק יותר ויותר מאושרים ותאמין לי ששמחתי בשבילך כי כל כך רציתי שתהיה מאושר גם אם זה לא בגללי וכבר למדתי לחיות עם הכאב הזה ואפילו די חיבבתי אותה עד שיום אחד ראיתי אותך יושב לבד וחשבתי לגשת אליך ולשאול אותך אם הכל טוב איתך.
אכן ניגשתי והתיישבתי לידך.
נשמתי ושאלתי אותך ואמרת לי שרע לך כי למרות שמצאת אהבה איבדת חברה חשובה ולא ידעתי אם לבכות או להסמיק ולפני שהספקתי להגיב אמרת שאתה מתגעגע אליי ופה כבר ידעתי מה לומר ואמרתי שגם אני, חיבקת אותי ואמרת לי שתמיד תהיה שם בשבילי וזה לא משנה לך בכלל מה אני מרגישה וכשאמרת את זה קלטתי שאף פעם לא אהיה מסוגלת להיות בת הזוג שלך כי מה שיש בינינו הוא הרבה יותר עמוק.


תגובות (4)

סוף סוף סיפור שמסתיים בסוף טוב! איזו אנחת רווחה יש לי את לא תאמיני

24/12/2015 19:14

    חחח שמחה בשבילך (;

    24/12/2015 21:25

מדהים מדהים מדהים ובאופן אישי עוזר לי מאוד.
אני רוצה שתסבירי לי קצת בתגובה פה על הקשר הזה אם את יכולה.
את חושבת שבקשר כזה יש סוג של אהבה לא אהבה כזו? סוג של בלבול?

26/12/2015 02:41

    קודם כל המון תודה על הפרגון!
    אני אישית חושבת שזאת כן אהבה אבל לא בהכרח מינית זה משהו מעבר לזה, זה כאילו בן אדם שאת תעשי הכל למענו והוא בחזרה אבל זה לא אומר שאת לא תצאי עם מישהו אחר או ההפך ומה שהכי יפה בסוג של קשר כזה לדעתי זה האי מודעות לעוצמה!!!

    27/12/2015 23:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך