psychominde236
אז, יש לי היום היום הולדת ולמרות שבשנים קודמות לא היה משהו, השנה אני יודעת שישתפר. ^_^

יופ הולדת שמח

psychominde236 27/04/2015 1214 צפיות 9 תגובות
אז, יש לי היום היום הולדת ולמרות שבשנים קודמות לא היה משהו, השנה אני יודעת שישתפר. ^_^

*אני ממליצה מראש לקרוא פעמיים את הסיפור.

יש לי יום הולדת, רק עוד כמה דקות. כבר אפיתי עוגה, שמתי כיבוד, ניפחתי בלונים, עכשיו רק לחכות. הבטתי בדלת, מחכה שמישהו ידפוק עליה ויכנס בברכת "מזל טוב!" רועשת. מחכה שישאלו איפה שמים את המתנות, כי יש הרבה, ואקרא את הברכות. אבל עברה שעה, שעתיים, ואני עדיין לבדי על הכיסא. לפתע נשמע קול דפיקה חרישי, חלש, אבל שמעתי אותו. ניגשתי לראות מי בא.
"היי, אני שמחה שיכולת להגיע, כבר חשבתי שאשאר לבד."
אמרתי חיוך מלא בעצב. הבטתי בה עומדת מולי עם שיערה החום שהיה מסודר בתסרוקת מושלמת, האיפור שכיסה את פניה השמנמנות, השמלה הפרחונית שהיא כל כך אהבה.
"חשבת שאשאיר אותך לבד, את יודעת ש-אני- תמיד מגיעה."
היא חייכה אליי חיוך מתוק שחייכתי אליה בחזרה. כמובן שהיא מיד הגישה לי את המתנה שהביאה. זו הייתה שרשרת שתליונה היה חצי לב, החצי השני היה שייך לה.
"תודה, את תמיד יודעת להביא את המתנה המושלמת!"
חיבקתי אותה בחוזקה, נאחזתי בחום ובחיבה שהיא הפיצה כלפיי.
"נו, איפה כולם הפעם?"
היא הביטה בי בשאלה, גבותיה העבות מכווצות מעל לעיניה הירוקות. למען האמת, לא אהבתי את המראה שלה, אבל לא העזתי להגיד לה את זה בקול.
"זה לא חשוב…"
אמרתי במהירות. ידעתי שהיא לא תציק לי, היא יודעת בדיוק מתי להפסיק. אחרי שזללנו לבדינו את כל האוכל ושיחקנו בכל הפעלויות, נקיתי הכל והלכתי לישון.
היא תמיד ידעה להיות שם, כל פעם שאף אחד לא בא היא באה. היא מעולם לא נשטה אותי כשהייתי צריכה אותה, מעולם לא קטעה אותי בזמן שדיברתי, מעולם לא רבה איתי. כשהיא שם, לעולם לא הייתי לבד.
הבטתי במראה ונשקתי לבבואה על הלחי.
"יום הולדת שמח!"
היא לחשה.


תגובות (9)

קודם כל, שוב מזל טוב ויום הולדת שמח.
אני אגיד את האמת, פעם הייתי מאוד מושפעת מימי הולדת, עם מי חוגגים, מה עושים ועוד הרבה תכנונים וחגיגות קטנות (עם אמא, עם חברה, עם אבא, עם אחותי, עם סבא וסבתא- יומולדת בתקופה שלחוצה לכולם…). אבל עם הזמן הבנתי שזה לא באמת חשוב, אין הבדל בין היום לפני ליום אחרי.
בקטע מאוד יפה, במובן מסויים מתחברת, אבל יש משהו לא טיבעי בהשלמה עם זה, לפחות לדעתי.

27/04/2015 08:04

היי מזל טוב! הכל יהיה טוב, באמת. לי הכי חשוב לחגוג עם האנשים שהכי קרובים אליי… נגיד אני כבר חוגגת כמה שנים רק עם החברות הכי טובות שלי וככה אני הכי מאושרת☺

27/04/2015 09:15

זה סיפור מאוד יפה.
אני לא בטוחה אם לכך התכוונת, אבל אני הבנתי שה"חברה" הייתה בבואתה שלה.
סיפור מאוד טוב ומזל טוב(-:

27/04/2015 10:30

הסיפור היה מקסים, כמובן הכתיבה שלך וכ"ו וכ"ו אבל גם הרעיון. הוא מקסים אותי.
מזל טוב לך, רציתי לאחל לך בבוקר אבל איחרתי לבית הספר.

27/04/2015 13:25

האמת שיש לי גם היום יום הולדת ובכללי הסיפור בעיני היה נורא עצוב אני לא יודעת כמעט בכיתי אני מאוד מקווה שאת לא מרגישה ככה האמיתי וזה לא מה שקרה סיפור יפה

27/04/2015 17:54

    לא זה לא אמיתי.
    מזל טוב!

    27/04/2015 19:21

מזל טוב.

03/05/2015 23:11

סיפור נפלא – הסוף הפתיע אותי מאוד.
אני אוהבת סופים מפתיעים ועצובים כך שזה מעולה.
יום הולדת שמח@

07/05/2015 14:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך