Yuki
ציטוט מהספר אלה המכושפת: "קשה ברכת פרידה אם אין בעקבותיה ברכת שלום עצובה ברכת פרידה כאשר עובדת אהבה ארוכה ברכת פרידה הממתינה למות המוות עצמו אך זו שאבדה עודנה אייתך רוחת מחזקת את רוחך כבודה מטהר אותך כמו זיכרון מתעתע זו שאבדה צצה מחדש".

ליזה שלי ולא של איש מלבדי

Yuki 22/07/2014 851 צפיות 4 תגובות
ציטוט מהספר אלה המכושפת: "קשה ברכת פרידה אם אין בעקבותיה ברכת שלום עצובה ברכת פרידה כאשר עובדת אהבה ארוכה ברכת פרידה הממתינה למות המוות עצמו אך זו שאבדה עודנה אייתך רוחת מחזקת את רוחך כבודה מטהר אותך כמו זיכרון מתעתע זו שאבדה צצה מחדש".

יש אנשים שהלב מייסר אותך כשהם בוכים, כשפניהם מתכרכמות בכאב, אתה חייב להושיט יד ולחבק, לאחוז היטב עד שהחיוך ישוב.
ליזה מכל הפרדות שלך הקשה ביותר, מכל הפרדות שלך המכאיבה ביותר, אני רק רוצה להיות שם בשבילך, אני רק רוצה להצטנף בחקך ולעולם לא להתעורר, אני רוצה להניח לתלתלים הרכים שלי להתמזג בשערך. לשחק לרגע בקצווה חומה וברגע הבא לחפון קצווה בהירה. הייתי רוצה להיות לך לנחמה. לעמוד כחומה בצורה שכל אדם הרואה אותה נשוג לאחור בגלל עוצמתה.
אני אוחזת בפלאפון, ועיני משוטטות באהבה על מילותיך, חוזרת שוב ושוב למראה מילות אהבתך, מתחננת בליבי כי תמיד אשאר בליבך. מבקשת כי הזמן שלנו ביחד לא נשפך מהיד כחול ים ברוח.
קשה עלי הפרדה ונראה כי אין בי העוצמה הדרושה להשאיר אותך מאחור. אין בי את הכוח לקום על רגלי כשאין מאחורי ליזה שתכתוב, שתמחה את דמעותי על ידי נגיעה של יד עם דף ועיפרון.
איני יודעת מה אני מנסה להגיד כאן בכותבי מילים אלה, אני רק יכולה לשער שאני אומרת כי לעולם לא אוכל לעזוב את הליזה שלי
שלעולם לא תוותרי מאוחר כי את יותר מכל האנשים יחד היא הליזה שלי
ואכתוב זאת שוב ושוב
ליזה שלי, ליזה שלי, שלי ולא של איש מלבדי
אוהבת יוקי


תגובות (4)

יוקי.
יוקי.
יוקי.
יוקי.
יוקי.
אני אוהבת אותך.
יוקי.
איך אני אמורה לשרוד בלעדייך.
יוקי.
אני אוהבת אותך.
נס אחרון.
אל תעזבי.

22/07/2014 14:59

    ליזה אני לא יכולה בלעדייך אני אקפוץ כל שבוע להגיד שלום. לקרוא את הסיפורים שלך ולראות איך תפתיעי אותי בתגובותייך.

    22/07/2014 15:16

    הידד לי~ חצי נס~…

    22/07/2014 15:19

וואו, ממש אהבתי את הכתיבה :)

31/07/2014 23:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך