מעריצה

foreverandalwaysm.y 28/06/2017 966 צפיות תגובה אחת

אני באמת מעריצה שלכם. באמת, הכי גדולה, המעריצה מספר 1. ואם לא הייתי זמרת שלכם פעם עדיין הייתי יודעת את כל השירים בעל פה. אני לא מאמינה שככה נתתם לי ללכת. איך נתתי לחברות הרעועה בינינו להשפיע על היחסים המקצועיים שלנו. אני כל הזמן חושבת לעצמי איפה הייתי עומדת מבחינה חברתית ומקצועית אם הייתי נשארת איתכם בלהקה. ואתם- לא מנידים עפעף כשאתם פוגשים בי. לוקחין אותי כאילו הייתי מובנת מאליה. הקשבתי לכם להכל, שרתי כמעט כל מה שרציתם בגבול היכולת שלי. אתם אלה שפשוט לא הכלתם אותי. לא הבנתם שלזמרים יש קצה, יש מנעד, יש המון דברים שמונעים מהם לעשות דברים כמו מוזיקה שמנוגנת על כלי, שגם לכלי יש הגבלה. 10 אצבעות ולא יותר לגיטרה, ולתופים- 2 ידיים ו2 רגליים. אצלי זה סיפור קצת אחר. אם הם רק היו מקשיבים קצת יותר, ופחות היו מקובעים היינו מקליטים את כל מה שרצינו. כ20 שירים נזרקו להם לפח כשעזבתי את הלהקה. וזה חבל. אני מתה לדעת מה כל אחד מהם חושב עליי, ואני יכולה גם להסיק. אבל מה שכן- הייתי רוצה לשמוע את זה מהם. בינתיים הם ממשיכים לפעול בלעדיי ואני מקנאה בכל צליל שהם מנגנים ושרים. ועדיין- נשארתי ואשאר מעריצה שלהם. הראשונה בכל הופעה, וכל המילים בעל פה. מעריצה מס 1.


תגובות (1)

עצוב אבל נשמע שאת שלימה עם ההחלטה לעזוב אותם.. הכתיבה שלך מאוד זורמת וכיפית לקריאה, אהבתי!

18/07/2017 09:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך