oliv
תנו לדמיון להתפרע

מצועפות

oliv 24/02/2015 1517 צפיות 26 תגובות
תנו לדמיון להתפרע

"הוא לוקח את האוזניות שלו, עיניו מצועפות." אני מדמה, "הוא שם את חגורת הבטיחות, רק כי היא מובנית." נזכרת, "הוא מנגב את הלחות," אני אומרת ואז מוסיפה ש- "מהלחי," עיניה נפתחות בשקיקה שמא מדובר בדמעות. "הוא מסתכל למראות." נכנסת להוויתו, "משהו שם מת." אני רואה את זה בעיניי רוחי. "הוא לא יודע להגדיר." יודעת, "הוא חושב, שגם הדבר הזה, בוכה." זה בהחלט מה שקרה, "הוא מביט במה שאהב מוטל על הרצפה… ונוסע אל האין." מספרת לה. "סוף." מתלבטת אם זה הסוף, נותנת לה כמה שניות. "נוסע אל האין סוף." מתקנת. "ולא מושיט לו יד." אני חושבת, "כי זה הסוף." אני נושמת עמוק, "פרשת דרכים." אני ממלמלת.


תגובות (26)

אהבתי
האם את מעוניינת בזה שאנסה לנסח תגובה בומבסטית? אני מזהירה אותך, היא תהיה לא קשורה או מובנת בעליל, ובטח יהיה לה חסך רציני בהיגיון.

24/02/2015 00:47

    חחחחח האמ, אני רוצה רק אם את רוצה. רק אם בא לך. רק אם זה יעשה לך טוב. רק אם את אוהבת. ואז אני אשמח ביותר. אם זו טרחה אז סתם קקי
    בכל אופן ממש שמחתי לשמוע שאהבת בכל מקרה (:

    24/02/2015 00:57

    תראי, אני הייתי שמחה לפוצץ אותך בתגובה באורך חצי עמוד וורד עם מילים שמסבכות אותך לשארית חייך, באמת, אבל כנראה זה דורש כישרון נפרד. כל פעם שאני מנסה הדבר נגמר בכישלון, זה עצוב.

    24/02/2015 01:00

    חחחחח את יכולה לנסות. אני תמיד מבינה מהדברים שלך דברים, אז יהיה לי קל לדובב אותך. תיסתרי את עצמיך חופשי. אבל זה זמן כוח ומאמץ שלא תמיד יש

    24/02/2015 01:03

    אולי מחר, נראה איך הדברים מסתדרים.
    אולי מחר יבואו לי תובנות טובות יותר, כרגע אני בשעות שאני נלחמת בשביל העירנות. [בדרך כלל אם אני שורדת עד אחת בערך המשמעות היא ניצחון ואני אחייה את חיי הלילה ה[לא]פרועים שלי.]
    [והמקלדת שלי העיזה לכתוב יחייה במקום אחייה. וכמעט פרסמתי ככה תגובה. הנה הסימן שלי לישון. זה והעובדה שלא מתחשק לי לאחר מחר לספרות~]
    לילה טוב~

    24/02/2015 01:07

    חחח את חמודה XD
    טוב, אשמח לשמוע אותך מחר אולי
    להת'

    24/02/2015 01:09

הכתיבה גאונית, המילה מצועפות עושה לי רע בחיים.
לא הבנתי בדיוק מה ניסית להגיד, אבל לא באמת אכפת לי כי הכתיבה הייתה מדהימה.

24/02/2015 00:49

    חשבתי שלא תאהבי כי באמת לא ברור מה מנסים לומר. אף אחד לא אומר כאן כלום. זו פשוט… 'הוויה' אני מניחה. ולא ידעתי אם אני היחידה שתבין אותה.
    תודה לך שהתייחסת לכתיבה שלי, את יודעת כבר כמה אני צריכה את זה

    24/02/2015 00:58

וואי וואי, הייתי צריך לבדוק בגוגל מה זה מצועפות.

זה נשמע כמו התחלה של משהו, או אולי סוף, אולי תנסי להרחיב את זה? לתת קצת יותר פרטים על המספרת או על זאת שמקשיבה, להוסיף עלילה והכל.

24/02/2015 02:14

המסע המופלא XD נכון? רק עכשיו הבנתי למה זה כזה מוכר לי. הטירה הנעה ראית? הרבה פחות מפחיד, למרות שהסגידה היא בדרך כלל למסע דווקא.

בכל אופן גם אני הייתי צריכה לחפש את המילה הזו באינטרנט XD פשוט קוראת סיפור שמשפיע עליי. רוצה ספר טוב באמת? "מרד הנפילים" אני בעשר עמודים הראשונים וכבר זה התנך. כתוב יותר טוב מתנך. בעצם תנך לא כתוב טוב ודי מעפן. ממממ… בעל חשיבות של קנאי דתי כלפי התנך. כן. התיאורים בספר מעלים בך רגשות בלתי מוסברים ( 1000 עמודים של עונג ושפה גבוהה. כן כן, 1000)
לא משנה סליחה שחופרת חח
לגבי ההרחבה- זה אמצע של קטע שחתכתי כי לא יצא טוב. אולי הייתי צריכה להתאמץ יותר חזק

24/02/2015 03:19

    קראתי תקציר, נשמע ספר מעניין. תמשיכי לקרוא תגידי לי איך הוא… אולי אני אזמין אותו בכל מקרה.. וכן התמונה היא של בלי פנים מהמסע המופלא :)

    תנסי לכתוב משהו שונה סביב זה, אם הקטע הקודם לא היה טוב, זה תמיד כיף ליצור סיפור סביב רגע אחד.

    24/02/2015 03:50

    אם לא בא לך להסתכן קח אותו מהספריה. הייתי שולחת תמונה של פסקה ראשונה כדי שתבין על מה מדובר חח אבל זה לא ווצפ
    חובב אנימה אני מניחה, אבל לא בטוחה בזה. דט' נוט? קוד גיאס?
    ואני אנסה. פרטים נוספים באמת ישנו עד כדי כך? חוץ ממי הדוברות… כלומר, מה זה באמת משנה? היא מדברת על מישהו שמשחרר מ… ממנה? יש לי שיר ממש גרוע על זה, שהתחיל את הסיפור. מסופר על אדם שמשכנע את עצמו שלא אכפת לו מכלום. אז אחרי שהם פוגשים בקושי הוא גם מוותר עליה סתם בתור מגננה רגשית. אבל שאר הפרטים מתוארים בצורה מליצית, הם לא עמוקים מדי או טובים מדי והקטע הזה זה המשיך רציני שכתבתי למליצות. ההלך רוח בו הוא משחרר מזה. זה מה שהתלהבתי לגביו כי זה בדיוק רב לאמת שאני מרגישה.
    במקור זה סיפור לפני השינה לאחותה לכן גם ההתחלה מליצית. לא מתואר שזו אחותה רק פנים ילדותיות כי זו היא עצמה בעצם. לא משנה. בקיצור אם אני אדע מה ספציפית חסר אני יוכל להתמקד בזה במקום להתעסק עם כל הגודש אז אולי אנסה להבין את זה דבר ראשון
    תודה

    24/02/2015 04:09

ספרייה זה לא אופציה, אני מבוקש בספריה בעיר שלי, השאלתי ספר לפני כמה שנים, אהבתי אותו יותר מידי ולא ממש רציתי להחזיר… וראיתי דאפ נוט וקוד גיאס אבל אני לא כל כך אוהב אנימות.

תנסי לכתוב סיפור חדש סביב זה, אני מבטיח שזה כיף, איפלו לא סביב כל הסיפור אלא אולי רק הרעיון, תנסי.

בכל מקרה אני פורש לישון, שמח שאהבת את הסיפור העקום שלי, לילה טוב.

24/02/2015 04:30

ושוב אני יושבת ושואלת את עצמי אם את מוכשרת מעבר להבנתי או מעבר להבנתו של כל אחד. את יודעת, ברצף כזה את יכולה פשוט לכתוב קטע שלם שלא אומר כלום ואני אתלה אותו על הקיר, מתוך אמונה שזו אוליב אז במאה אחוז הוא אומר משהו. אני בוטחת בך שניסית להעביר מסר, אבל אני סתומה מדי בשביל זה. סליחה-,-
גם אם הייתי מנסה ממש קשה, היה יוצא לי כמו לליזה אם היא כן הייתה כותבת לך ביקורת באחת בלילה>< אני שונאת לתת לכותב הרגשה שהמסר שלו עבר מעוות, אני שונאת לצאת סתומה, אני שונאת שלא להבין בכלל כלום, למחוק ולשכתב תגובה במשך חצי שעה ויותר, לתמצת אותה ולהגיש כמו מבחן, ואז לקבל 57, כשהשתי נקודות רחמים.
אז אני פשוט לא מגיבה. אני לא מגיבה לאלכס, אני לא מגיבה לואל ואני לא מגיבה לך. מבחינתי זה כמו אתר מלא מבחנים קטנים, ואני בלחץ בחינות. בבקשה, רק תביני אותי, זה כמו להיות עיוורת. זה כמו להיכנס למוזיאון אומנות מודרנית, ולראות איש בחליפה בוחן ציור של קובייה. זה כמו לפתוח את ספר הפיזיקה של אח שלי, ויותר מהכל זה כמו לנסות לזהות חבר, כשהמשקפיים לא עלייך. אני לא מבינה, אני לא מבינה, אני לא מבינה.

24/02/2015 10:01

    נייה, אני בצב דומה QQ
    זה מעצבן, היא ניסחה את זה טוב.

    24/02/2015 14:56

תקשיבי הפעם אני לא הפרש כי כבר אתם יודעיים שאני בזמן האחרון נמנעת מי זה. אבל גם נירא לי אין מה לפרש!. כמו שכבר כתבו פו . את פשוט ניסית להעביר קטע שמהעביר מצב מסויים . אוויה מסוימת. ו.. עשית את זה לא רע. אבל גם לא טוב. כן.. אוליב אני סוף סוף מוצאת ביקורת על איזה סיפור שכתבת. הדמות מעבירה בעיקר בילבול! והיא בעצמה לא מבינה על מה היא מאררת. או שאולי בעצם זה הכוונה ההתחלית שלך?. להעביר לנו את רגש הבילבול? את החוויה המטלטלת המבלבלת?. "צומת דרכים" כן זה מבלבל. מעניין אם את עכשיו באיזה צומת דרכים בחיים..? (אני מאררת לי) . בקיצור שכחי מהביקורת!. אם מה שרצית להעביר זה את רגש הבילבול שלך.. . אז עשית את זה בצורה הכי משמימה שיש. כולם פו חשים בילבול יחד איתך. הצלחת באקט פשוט קוסמי. להעביר את רגשותך אלנו עם הסיפור הזה!. את מבולבלת אנחנו מבולבלים. את פוחדת אנחנו פוחדים . ו.. אלויי שהיה לי עשרית מהכישרון שלך!. זו רק תפילה. כמה חבל שזו רק תפילה ולא מציאות עכשוית, אני מקנאה בך המון על כך . אבל קנאת סופרים קנאה טובה. לא קינאה רעה. אוף אלויי שנחזור להיות בקשר. אני מתגעגת למנטורית שלי . המשך יום מבורך

24/02/2015 11:01

עלה לי תרחיש של מישהי שמסתכלת על אדם הנוסע לידה באוטובוס ובונה לו סיפור רקע וחיים על פי מה שהעיניים שלה רואות..לא יודע למה.
בכל אופן, הכתיבה טובה ומאוד מרמזת, ואם זאת גם לא..ואני אסביר.
הקטע מושך להמון כיוונים, וזה דבר טוב..אבל הדבר הטוב יותר הוא זה שלא פירטת, נתת לי להבין לבד מה הטקסט אומר לי.
שמח לראות את זה, יפייפה כמו תמיד ציפור שלי.

24/02/2015 14:44

אני חייבת להודות שאני מבולבלת פי עשרים מכל תגובה פה
זה טוב שלא פירטתי? זה רע? הכל כאן… מתנגד. להכל
לא. הכוונה מור היא בשום פנים ואופן לא בלבול.
אולי במקום לנסות להבין כל דבר תנסה להשליך מעצמכן וסתם לקרוא את זה להנאה
אישית אני חושבת שזה בנוי טוב אבל לא ברור כאן שום דבר. ובכן זה עדיין בנוי טוב כמו לראות קטע מסרט שאינך מכיר. אפשר לדמיין ואפשר להנות.
כל אחד לקח למקום אחר. כבר לא נעים לי לכפות את דעתי

24/02/2015 17:25

    ציפורייי תודה לך נהניתי לשמוע!
    מור תשמעי ממני בקרוב
    ליז בלבלת אותי לגמרי
    לוליפלורי התגובה שלך הצחיקה אותי מאוד. אני כן אנסה לעשות המשיך ובתנאי שהוא טוב אשתף. ממממ אשמח אם תגיד עם איזה צד אתה מסכים. הטוענים לבלבולת מוחלטת או לדמיון חופשי

    24/02/2015 17:29

    הס, אני לא מבלבלת, אני מבולבלת ובחיפוש אחר צומי כי אני חולה פתאום [כיף]
    אני דווקא אוהבת ממש שלא פירטת. נתת לסיטואציה מיליון וחמישים תרחישים אפשריים וסיבות שונות. בהתחלה הרגיש לי כאילו היא כותבת סיפור, דמיינתי אותה מול מכונת כתיבה מיושנת עם עששית דלוקה ליד, עם חלון מולה והיא מנסה לנסח לפני שהיא כותבת כי זו מכונת כתיבה ואין איך לשנות עוד [זה הדמיון שלי :P מלא מכונות כתיבה, עששיות, גוונים של חום זהב וצהוב ואורות חלושים.]
    ועכשיו כשקראתי מחדש פתאום משה במסגנון מחפשים את אלסקה עלה לי לראש. פתאום חשבתי שהוא החליט להתאבד, וגורם לזה להיראות כמו תאונה.
    בהתחלה הכי התחלתית עדיין ניסיתי למצוא איזה משהו נסתר, אבל אחרי כמה זמן וויתרתי על זה כי הגעתי למסקנה שאולי אין. אולי סוף סוף התחשבת בטיפשים כמוני ונתת לנו קטע שהוא פשוט קטע.
    הרגש עבר אחלה, יכלתי להרגיש כמו מי שמספרת, היא באמת הרגישה לי כמו סופרת שמנסה לנסח.

    24/02/2015 17:37

    אז זה חיובי. זואי התייחסה לזה במונח שלילי לטעמי

    24/02/2015 17:41

    כשאמרתי שהיא ניסחה טוב התכוונתי לזה שהיא רשמה את חוסר היכולת שלי להבין אותך מדי פעם, את בריכה אולימפית בשבילי.
    אוה, וזה שאני לא יכולה לתת תגובות בומבסטיות.

    24/02/2015 17:43

    חחחחח כזו הגזמה….

    24/02/2015 17:48

אני לא מגזימה אישה, זו האמת.
את עמוקה באופן מעורר השראה וכמעט מפחיד.

24/02/2015 17:51

אחרי שאני קוראת את התגובות אני מבינה שאולי אני פשוט לא פירשתי נכון את הקטע.
אני אישית לא כל כך הבנתי את הקטע ואת האמת שקראתי כמה פעמים ונסיתי לדמיין אותו בראש אבל לא הבנתי.
יכול להיות עמוק מדי ויכול להיות מבולבל מדי וחסר תיאורים.
במיוחד לא הבנתי את מה ההשר של ה"יודעת" אחרי המשפט "הוא לא יודע להגדיר" אולי אני פשוט לא מבינה אבל אני אשמח להסבר.

24/02/2015 20:39

    יודעת- היא יודעת שזה מה שקרה. שהוא לא יודע
    אני אגיד לך מה אני דמיינתי
    זה על איש מצועף כעיקרון והכל בו קשור לזה. הוא מצתעף כל פעם שמשהו עומד לפגוע בו. המת זה הקשר שלהם. והכל זו מנקודת המבט שלו שהיא כבר רואה ויודעת. הזירה היא פרשת הדרכים שלהם. הוא באוטו מביט במראה. הוא ממשיך לסוע. העיקר פה הם הרגשות העולים מהקטע

    24/02/2015 20:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך