חברה שאכזבה..????

13/07/2016 1177 צפיות אין תגובות

היית החידה שסמכתי עליה .. כל פעם אני אומרת את זה מחדש. אוף אני כבר לא יודעת מה לעשות! להמשיך להיות חברה שלך או לא ,לדבר איתך על זה ניסיתי זה לא הכי עובד,איך אני אמורה לדעת ולהאמין לך כבר שאת לא מרכלת עלי , שאת לא צוחקת עלי , כבר אי אפשר לדעת . אני לא סומכת עלייך יותר ..
יותר לא יהיה לך את החפירות שלי של מה קרה לי ואת יכולה לעזור לי..כן,אני יודעת שאת שמחה,
אז נכון אני יודעת שאת מאוהבת אני  מבינה אותך , אני מבינה שאת אוהבת אותו…אני יודעת איך זה מרגיש…
אבל ..שאני הייתי מאוהבת שמרתי על חברות שלי. היגנתי עליהן .ואת ,זאת,
○שסיפרתי לה הכל !
○שהגנתי עליה תמיד!
○שהייתי לצידה בכל מצב!
○עשיתי הכל כדי שיהיה לך טוב!
חשבתי שתשארי ככה …
 אבל פיתאום שיש לך חבר,
את לא.
○לא מספרת לי כלום
○לא מגנה עלי
○לא לצידי ברגעים הקשים
○מספרת את הסודות שלי
אני חשבתי ,חשבתי ,שתשארי כמו שאת .
אבל זה לא קרה …
וכבר דיברתי איתך על זה ואת לא הישתנת , נישארת מגעילה כמו שתמיד היית ..כניראה שלא הייתי צריכה להאמין לך ולהיות חברה שלך . כי את פשוט סתם ילדה צבועה ומגעילה ! אחרי שאני מספרת לך איך אני מרגישה עם עצמי , את יורדת עלי עוד יותר ! שתדעי שמספורים כאלה ילדים מיתאבדים , זה לא מצחיק מה שאת עושה ! בכלל לא !
איך הייתי חברה שלך?!?!? איך אני מיסתובבת איתך ?!?!?!
זה יחזור אלייך ! אל תדאגי ! את פוגעת ופוגעים בך בחזרה ! … זה יחזור וזה יהיה יותר גרוע ממה שעשית ..
סיפרתי לך הכל עשיתי בשבילך הכל !!! מהה לא עשיתי ?!?! אמרת לי שתחזרי להיות מי שאת !
אבל כניראה שמי שאת זה סתם ילדה מגעילה ! תצחקי עלי כמה שאת רוצה ,אבל יותר, את לא קרובה אפילו לחלק הכי קטן בלב שלי ! אז זה לא כזה מעניין..
יש בזה משהו טוב ..למדתי מי את ,
לפחות עכשיו אני אדע לא לספר לך כלום לא לעשות בשבילך כלום !
אני מודה לך על דבר אחד , שנתת לי להבין מי את .. מימך אני לא אפגע יותר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך