״חברה הכי טובה״

02/01/2018 1250 צפיות תגובה אחת

*זה לא סיפור, אלא סתם משהו שאני מרגישה לגבייך,חברה הכי טובה*

אמן והייתי יכולה לרגע לתת לך לראות את עצמך מבחוץ.
היית רואה שהדבר הכי טוב שמישהו אחר יכול לעשות לעצמו הוא לשמור אותך רק לעצמו, כזה אגואיסטי. אבל שווה את זה.
את היד שמחזיקה אותי מלא ליפול. את זאת שתשמע את הבעיות שלי כל יום ובחיים לא תגרמי לי להרגיש כאילו נמאס לך.
את מדהימה. בזכות היכולת שלך לתת מהלב בלי לרצות לקבל בחזרה.
חברה הכי טובה, איזה מילה קטנה לעומת מי שאת והאמת אני לא חושבת שלהיות מוגדרת בתוך כמה מילים זה אפשרי לאחת כמוך. גם אם אשתמש בכל המילים שקיימות לא אוכל לתאר איך את גורמת לי להרגיש.
גם שאני שוחה בתוך ים מלא עצב, את הגלגל ההצלה הקטן שלי שלא נותן לי לטבוע.
את האור הקטן בתוך עולם מלא בחושך, שלפעמים הוא מספיק. הרי איש חכם אמר פעם שמספיק לך מישהו אחד שמאמין בך בשביל להצליח. אז תודה שאת מאמינה בי.
אני רוצה שתדעי שאני אאמין בך תמיד. והדבר היחידי שאאחל לעולם הענק הזה, הוא כמה שיכפולים שלך, שאני בטוחה, שיאירו אותו הרבה יותר.
אז את מדהימה, מכל דרך ומכל פינה, את מדהימה כי את מקבלת אותי בכל דרך ובכל פינה. זה לא מובן מאליו.
אני צריכה אותך, את עולם שלם של אי שפיות עם אהבה עצומה, אַת השילוב, שלעולם לא אשיג אצל מישהו אחר.
והאמת שמתוך 7.45 מיליארד אנשים בעולם דווקא אני זכיתי בך, מה שהופך אותי לעשירה ביותר בעולם.


תגובות (1)

זה מקסים(:

02/01/2018 20:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך