« dark_side »
וואי מקווה שאהבתם.. לקח לי הרבה מאוד זמן לכתוב את ההקדמה ואני מקווה שמרגישים את זה. להמשיך?

black Velvet – הקדמה

« dark_side » 30/11/2014 702 צפיות 4 תגובות
וואי מקווה שאהבתם.. לקח לי הרבה מאוד זמן לכתוב את ההקדמה ואני מקווה שמרגישים את זה. להמשיך?

ורד שחור, לעולם לא נבל יושב בפינת החדר ללא אגרטל.
ורד שחור, רך כקטיפה עדינה שוכב בפינת החדר בין צבעי
פרחים מיוחדים במינם.
כי אמר בגן העדן ככל נשמור על סביבתנו כך תצמח ככל נהרוס כך תקרס ועולמנו קורס מול עינינו וורד שחור לא נבל מעודו.
למשפט אחד יכולתי להקשר במיוחד כי "לא טוב היות האדם לבדו" כיוון שהאדם בצלם התגלמותו אינו היה לבד וגם כשהיה לבד הוא לא יחידו לבד כי עוד איש בעולם לבדו.
איני חושבת שעצם הרעיון לכתיבת בלוג אינטרנטי הוא רעיון רע ומקשה אך זהו בלוג פתוח כלומר שרק האיש המשועמם ביותר יקרא אותו וגם זאת ללא סיבה.
שלום לכם, אני אלה בת 24 מארצות הברית, טנסי.
אני חושבת שעצם הרעיון שבחורה בגילי תגור בחווה ותדאג לחיות בה בעצמה הוא רעיון מוזר, אך זו מי שאני.
לא רע להיות לבד במקום עצום כמו זה שהיני גרה בו כי הסוס שלי, צ'אר מספק לי את ההרגשה החיה שמתפרצת בליבי ובוערת בעיני. טוב לי.
לרדוף אחרי השמש בשדות ארוכים וירוקים רכובה על סוס שחור וחסון ששיערו גולש ארוכות עד סוף רגליו הגבוהות והחזקות. השמש משתקפת בדשא השדה הירוק והשכוח שבקושי אדם עבר בו מעולם, לבד.


תגובות (4)

נשמע יפה , תתחילי .

30/11/2014 00:37

הבנתי שאת חכמה אבל לא הייתי מנחש שאת גם כותבת !
שוף עלייך שירה ;)

30/11/2014 06:36

נשמע מסקרן תתחילייי.

30/11/2014 19:30

תודה :-) אני עובדת על פרק חדש..
אשמח אם עוד יקראו

30/11/2014 20:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך