« dark_side »
יצא ממש קצר.. סורי. ממש כואב לי הראש וקשה לי להתרכז ולכתוב. מקווה שאהבתם :-) דרך אגב למי שלא קרא אני ממליצה לקרוא את ההקדמה לפני כדי שתבינו

black velvet – פרק 1

« dark_side » 01/12/2014 686 צפיות 2 תגובות
יצא ממש קצר.. סורי. ממש כואב לי הראש וקשה לי להתרכז ולכתוב. מקווה שאהבתם :-) דרך אגב למי שלא קרא אני ממליצה לקרוא את ההקדמה לפני כדי שתבינו

תמיד כאשר אני מסתכלת במראה אני יכולה רק לדמיין את מי שהייתי יכולה להיות. מוצלחת יותר, יפה ביותר אך לא כי זו אינה מי שאני.
שיערותי הזהובות משתקפות במראה, בוהקות כאור הירח ועייני הירוקות נוצצות משמחה.
החיים מציבים לך מטלות רבות בין אם לבחור ובין אם להחליט. כל בחירה שלך תוביל לדרך אחרת ובכן היא תהיה קשה מנשוא אך לי אין כזאת. אין לי אדם לאהוב, אדם לנשום את חיו אל נשמתי אדם כזה שאוותר על חיי בשבילו. רבים מכן בוודאי ישאלו "איך אין איש במקום כזה?" ובכן אנשים מעטים מגיעים לאזור רוב הפעמים כאשר טעו בדרך או בגלל מחסור כלכלי, הבתים פה זולים ביותר.
היני בטוחה כי אתם חושבים מדוע לעולם לא עזבתי ובכן דורותי גדלו כאן ואני משתדלת להמשיך דבר זה.
והנה אני חוזרת או אם אדבר באמת חייבת לחזור לאותו הפרח השחור, כן זה שמגעו כמו קטיפה. אותו הפרח משתף באחידות מושלמת במראתי, עיני רואות את כל קמטיו המדוקדקים כשל בני האדם.
אנשים רבים חושבים שאני מוזרה או לפחות המעטים שהכירו אותי חושבים כך. עד היום לא הבנתי מדוע, האם בגלל שאני חיה לבד? האם בגלל שהחבר הכי טוב שלי הוא בעצם סוס? איני יודעת מדוע אך אם היתה לי האפשרות לדבר עם אחד מהם, אחד מאלה שאני עצמי חושבת שהוא מוזר הייתי מבררת דבר זה במהירות.


תגובות (2)

לפרק ראשון יצא נחמד.אבל מאוד מאוד קצר.
בכל זאת יהיה מעניין לראות איך זה ימשיך.

01/12/2014 23:19

מצוין

02/12/2014 22:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך