תאיליה
* השם לא סופי, כנראה ישתנה בסוף הסיפור * תודה רבה לקוראים שהגיבו בפרק הקודם. הפנמתי את ההערות שלכם, ואנסה אותם בהמשך. מקווה שהפרק הזה יתאים יותר. לאב ♥

welcome – פרק 2 – הפתעה של בוקר

תאיליה 14/07/2015 1182 צפיות 5 תגובות
* השם לא סופי, כנראה ישתנה בסוף הסיפור * תודה רבה לקוראים שהגיבו בפרק הקודם. הפנמתי את ההערות שלכם, ואנסה אותם בהמשך. מקווה שהפרק הזה יתאים יותר. לאב ♥

נטע-לי קמה בעצלתיים והתמתחה במיטתה. השעה הייתה עדיין מוקדמת.
מבט קצר לשעון גילה לה שהשעה 6:00.
אף אחד ממשפחתה לא היה ער עדיין.
גם היא לא הייתה מתעוררת בשעה כזאת, אלמלא קרני השמש שחמקו לחדרה מבעד לתריסים שהתבררו כלא סגורים עד הסוף.
רעשים מהחצר הוכיחו לה שטעתה. לא כל משפחתה ישנה. ג´ק כן היה ער.
הקולות מהאימון שלו, לדעתה, נשמעים גם בטקסס, הרחוקה מהם פי מיליון.
היא נאנחה וניסתה לחזור לישון, אך ללא הצלחה.
´איך הוריה ישנים ברעש כזה?´, לא הבינה.
בסופו של דבר היא קמה וירדה למטה, עדיין עם הפיג´מה שלה, ברטינה ובגרירת רגליים.
אולי צפייה בטלוויזיה תעודד את רוחה.
היא חיפשה את השלט בעודה מנסה לחשוב באיזה תוכנית תצפה. למרות היותה "ילדה של טלוויזיה", כך היו קוראים לה הוריה מאז זכרה את עצמה, מעולם לא קמה בשעה מוקדמת שכזו, ולא ידעה מה משדרים בה. לבסוף התפשרה עם עצמה על תוכנית מסוימת, שהייתה שמורה לה בהקלטות כבר זמן רב, והחלה לצפות בה.
לאחר כמה וכמה תוכניות, נשמעו דפיקות רמות מדלת הכניסה.
נטע-לי הציצה על השעון. 8:00. לא כזה נורא.
היא ניגשה אל הדלת במהירות ופתחה אותה, אפילו מבלי לעצור את התוכנית שראתה.
או או. נטע-לי הביטה בחשש בפרצוף המנומש שבהה בה בעניין, ובאישה שלידה, עם השיער הארוך הברונטי, שהחזיקו צלחת עוגיות שהניבה ריח מעולה. כן, היו אלה השכנים החדשים.
נטע-לי בחנה במבוכה את שיערה המבולגן, שהבהיר שהתעוררה לא מזמן, והפיג´מה הילדותית שלה, שהשתמשה בה כבר שנים, עם ציורים גדולים של הלו קיטי, וכיתוב בצבע ורוד בולט על הצד, !say hello .
לא הלבוש האידאלי שנטע-לי רצתה ללבוש בפגישה הראשונה עם הילדה הזאת.
האישה הייתה ראשונה להגיב. "היי, את נטע-לי, נכון? אני איה והילדה כאן לידי," חיבקה אותה בידה "זאת זואי. אנחנו השכנים החדשים, מהמשך הרחוב. הבאנו לכם עוגיות".
נטע-לי לא הגיבה. היא המשיכה לבהות במבוכה בילדה שמולה, שכרגע גילתה ששמה זואי.
למזלה, נראה שהילדה לא שמה לב, ואפילו משועשעת. היא הוציאה לשון בשובבות לעבר נטע-לי, וחייכה אליה. זה כבר הוציא אותה מההלם שהייתה שרויה בו. היא חייכה חזרה.
"אה, כן, בטח, תודה. כנסו, כנסו," פתחה את הדלת לרווחה, נזכרת בנימוסיה, שאימה תמיד התעקשה עליהם "ההורים שלי ישמחו מאוד לפגוש אתכן. אל תדאגו, הם לא יישנו הרבה זמן".

* מי שרוצה לראות את זה כולל הפרטים הקטנים, ועם תמונה בסופו, שייכנס לכאן: bookcity.co.il/editpage.asp?id=278763 (כן, אני כותבת גם שם…)


תגובות (5)

נטע לי פשוט מתוקה בעיניי, אני אוהבת את העולם שהיא בונה לעצמה, את כותבת ריאלי ואמיתי, אפילו על הדברים הקטנים. סיפור מאוד יפה

14/07/2015 16:31

    תודה רבה, אני שמחה שאהבת ♥

    15/07/2015 13:59

לפני הכל אני חייבת להודות לך על המייל המרגש ששלחת לי! היה לי כל כך כיף לקרוא אותו ותודה רבה רבה רבה♥
אוקיי, עכשיו נעבור לביקורת XP
*הגבתי הערה דומה לזאת הבוקר, אבל אני אכתוב אותה שוב. אני לא ממש יודעת איך הדמויות נראות, אבל אני לא יודעת אם אני יכולה להעיר על זה כי התחלתי לקרוא "באמצע" פחות או יותר. אני תמיד ממליצה לתאר איך כל הדמויות נראות כל פרק
*תחילת הסיפור הרגישה לי יותר מידי עובדתית. עובדה לכל שורה. יש שורה אחת שזה נראה כאילו בטעות ירדת שורה, ואם זה נכון, הייתי ממליצה לחבר את כל השורות הקטנות לפסקה אחת גדולה ולהשתמש בקטעים קשרים שהם יעברו יותר חלק.
* טיפ ממני – לא צריך להשתמש במרכאות (') כדי לתאר מחשבות. להפך, זה הרבה יותר טוב ומעלה בהרבה את רמת הסיפור.

כמובן שהגיע הזמן לתת לך לשמוע על הדברים שאהבתי, כי היו הרבה^^
מאוד אהבתי את רוב הסיפור! הוא היה כתוב בצורה מאוד סוחפת ונעימה וגם נורא ריאלסטית שמתאימה לתקופה שאנחנו חיים בה. אני חושבת שנטע לי מקסימה וממש חמודה והסיפור מאוד עניין אותי ואני מצפה להמשך^^

14/07/2015 23:04

    אין בעד מה, קודם כל ♥
    עכשיו לתגובות XP
    *אני לא תמיד מתארת את זה, פשוט כי ככה אני, אבל בפרק הזה דווקא הקפדתי על התיאור של המראה של נטע לי, וקצת גם על איה וזואי. כששאר הדמויות הצטרפו, יהיה גם להם תיאור על המראה שלהם.
    *שמתי לב לשורה שדיברת עליה, וסידרתי אותה. כן, זה היה בטעות. אני אנסה להוסיף משפטים מקשרים, אבל אני לא מבטיחה שום דבר. קשה לי לחזור ולשנות פרקים שכתבתי.
    *אני יודעת, אבל בספר פשוט מטים את המילים, כדי שיהיה ברור שזה מחשבות, ופה אין את זה, אז הוספתי את המרכאות, כדי שיהיה ברור. תנסי לקרוא בקישור שהוספתי, שם זה יותר ברור, ועם עזרים ויזואליים.
    שמחה שאהבת ♥תודה רבה על כל ההערות שלך.
    -תאיליה

    15/07/2015 14:04

סיפור יפה

25/10/2015 08:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך