עכשיו זה תורך!

DieorDie 25/08/2014 851 צפיות 2 תגובות

אי פעם הסתכלתם על עצמכם במראה?
ואמרתם: " הנה אני, אני זה אני. רוצים להיות איתי? קבלו אותי כמו שאני."
אני לא מכירה מישהו אחד שעשה את זה, בכולנו יש צורך עז לחפש פגמים, נכון, לא אנחנו לא מושלים, אבל אנחנו משלימים אחד את השני.
אל תחשפו את הרע שבכם, אל תהיו עצובים, אל תראו לאף אחד שאתם פחות טובים, אתם תפגעו!
אנשים לפעמים שואלים אותי :" היי, איך את תמיד מחייכת? אף פעם לא ראיתי אותך עצובה, או כועסת", התשובה ברורה, אני מחייכת כדי להסתיר את הכאב, את הכאב שאני מרגישה כל יום.
נכון, אולי אני לא אחת מהאלה שמסתכלת במראה ואומרת שאני מושלמת, אבל מה שכן, אני יודעת מה אני שווה, ואני לא אתן לאף אחד להוריד לי את הביטחון.
אז תעשו מאמץ, קחו את כל הכוחות שלכם, לכו למראה ותחייכו. תחייכו לעצמכם – וזה ידביק אחרים. בסוף העולם יהיה מאושר כי "אושר חיצוני מתחיל מבפנים!"


תגובות (2)

קיבלת מתנה – ביטחון עצמי.
זה יפה שאת מנסה להפיץ את זה, אבל מי שלא מאמין בעצמו לא יעזור לו כלום – במיוחד לא בגיל ההתבגרות.
הקטע היה נחמד וכל הכבוד לך!

25/08/2014 22:34

מושלים=מושלמים
מהאלה=מאלה
רווח אחרי נקודתיים(מסתבר שככה כותבים), לא לפני.
בחיים לא אמרו לי שאני לא יפה או משהו. אני ]שוט משווה את עצמי לאחרים אוטומטית.
חוץ מזה, אצלי זה יותר בקטע של "שמרי על כושר כבר" וכל זה. אז אני אשתוק עכשיו.
בכל מקרה, קטע נחמד :)

25/08/2014 22:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך