עצוב שככה העולם שלנו נראה

לא שלמה עם עצמה 27/05/2016 935 צפיות 2 תגובות

זה לא להאמין פשוט, היום מקטלגים אותך ואת נחשבת למקובלת או לא, למישהי שהיו רוצים לצאת איתה או לא רק לפי מספר הלייקים שאת מקבלת על תמונה, על פי איך שאת מתלבשת, אם את לא חשופה מספיק אז את לא שווה? כאילו מה ההפך הוא הנכון את שווה פי מיליון אם את לא מראה את הדברים שלא צריך להראות… ואני כבר לא מדברת על חולצות בטן כי זה בסדר וזה כבר חצי עולם ככה השאלה עד כמה שלך קצרה? וגם לא על שורטים השאלה היא עד כמה שלך קצר?… תביני איך שאת מתלבשת זה מה שאת משדרת תתלבשי חשוף מידי יגידו שאת זונה, תתלבשי כמו שאת רוצה ולא תחשפי כלום יגידו שאת חנונית העולם הזה כבר לא החלטי.. היום אם לא התחילו איתך כבר כמה בנים אז את לא שווה, והיום אם בגיל 16 את בלי חבר אז שמים עלייך פס או שאת דפוקה, והיום אם את לא שותה או מעשנת אז את חנונית, אבל לא את פשוט ילדה טובה מבית טוב שרוצה ומנסה לשמור על עצמה עם המציאות של היום, נורא קל להידרדר היום וזה כבר לא רק לשתייה ולאלכוהול היום זה גם לסמים כול דבר זמין לך באינטרנט, דרך חברים זה מתחיל סיגריה פה סיגריה שם וזה הופך כבר למשהו אחר, פעם בנות ידעו לשמור על הכבוד שלהן ובנים אהבו את זה, היום הבנים מחפשים את זאתי שהכי זורמת, את זאתי שתיכנס למיטה הכי מהר וזה לא כולם ככה אבל בדיוק כמו שהם חראות ככה לפעמים גם אנחנו הבנות שתי הצדדים אשמים הבנים שבמקום להגיד לך תשימי על עצמך משהו הם מפשיטים, ואת שאת מתלבשת חשוף מידי ולא משאירה להם אפילו מקום לדימיון ואפילו נמרחת כדי לקבל את הצומי והיחס שלהם…אל תשתני בשביל אף גבר אם הוא לא רוצה אותך כמו שאת כנראה שהוא לא בשבילך.. את יודעת מתי תדעי מי זה האחד שלך? הוא יהיה היחיד שבאמת יהיה בשבילך שהוא יגיד לך אל תצאי למועדונים נהנה אני ואת בבית מול הטלוויזיה מתחת לשמיכה רק שתינו, אל תתלבשי חשוף כי את הכי יפה שאת צנועה,ושתרצי לעשן או לשתות הוא יאיים בפרידה כי הוא יודע שהוא יקר לך הרבה יותר מזה ושאת תעדיפי להיות איתו מאשר לנסות, הוא יעצור אותך מלהידרדר והוא יוותר על הרבה בשבילך, והוא היחיד אבל היחיד שבאמת יקבל אותך כמו שאת ולא ירצה לשנות בך כלום אחרי הכול רק בגלל זה הוא התאהב בך…


תגובות (2)

הכי הכי הכי נכון בעולם. אם היו מבינים כמו שצריך את הדברים ולא זורמים בצורה מכוערת, אני בטוחה שהיה הרבה יותר טוב לכולנו. הדבר היחיד שאני צריכה לתקן אותך כאן זה הפיסוק. אפשר להבין את זה יותר ברצינות אם שמים פסיקים ונקודות כדי ליצור משפטים נפרדים. ככה הסיפור יהיה משופר.

27/05/2016 17:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך