קורס שיווק לעורכי דין

Luna6666 24/09/2014 854 צפיות תגובה אחת

"אתה יודע איפה חדר 594?" אני שואל אדם שעובר במסדרון.
"תרד שתי קומות, הדלת הראשונה משמאל" אני מהנהן, מודה לו וממשיך בדרכי.
אני יורד את שתי הקומות ולא מוצא את הדלת, אך אני פוגש אדם נוסף. "אתה יודע במקרה איפה חדר 594?" אני שואל אותו.
"האמת, אתה לא הראשון ששואל אותי. למזלך, אני המזכיר מהלובי, אני מכיר את האזור" עונה לי במהירות, "תעלה עוד קומה במדרגות ותיכנס לחדר שבסוף המסדרון"
אני מודה גם לו ועולה בגרם המדרגות. איש לא עובר שם ואני הולך באיטיות במסדרון.
כמה שניות לאחר מכן מגיע עוד אדם מהמדרגות, עוצר אותי ושואל; "סליחה אדוני, האם אתה יודע איפה חדר 594?" אני מושך בכתפיי ואומר, "זה מה ששאלתי את שני האנשים שנקרו לדרכי מקודם. אינני יודע במדויק, אך אני משער שקומה מעלינו"
הוא הולך איתי על אף מה שאמרתי, ואנחנו נעצרים מול דלת שעליה מוכרז בגאון המספר 594. אנחנו מביטים אחד בשני, הוא תוקע בי מבט מוכיח ואני מחייך חיוך מתנצל. אני מושיט את ידי ופותח את הדלת באיטיות. בחדר מסודרים בשורות כיסאות, עליהם ישובים אנשים מעטים שמפנים את מבטם אלינו.
"סליחה," אני שואל, "האם זה חדר 594?" חלקם מהמהמים וחלקם מושכים בכתפיהם, אך הם אינם עונים.
"אם כך," שואל האדם שהלך איתי במסדרון, "האם מישהו יודע היכן קורס השיווק לעורכי דין?" בין רגע מתחילה המולה ברחבי החדר. האחד אומר שאינו בטוח, השני מספר מדוע לא כדאי לנו לבוא, השלישי עונה לטענת נגד שהוא עצמו פיתח על האם בכלל כדאי ללכת לקורס כזה.
אנחנו נכנסים ומתיישבים בכיסאות, מתעלמים מטענות האנשים.
כעבור כדקה נכנס אדם בחליפה מכובדת מדלת בקצה השני של החדר. הוא מעביר את מבטו באיטיות על הנמצאים ואומר באכזבה; "דווקא ציפיתי ליותר. כל כך הרבה נרשמו, אבל מצד שני – אני מבין שכבר למדתם את החוק הראשון בשיווק. תמיד להטעות את היריב"


תגובות (1)

אני ממש אוהבת את הסיפורים והכתיבה שלך, את ממש מוכשרת!

18/12/2014 23:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך