כותבת מהלב♥
זה לא אמתי ..שמעתי את השיר חתכים של קטריקס,וזה מה שיצא מקווה שהעיר כמה מפה. אל תחטאו בדבר הזה שנקרא בריונות .. זה פה ...אבל אפשר להספיק את זה ...

שונה?אז מה?מה עשיתי?במי פגעתי?

כותבת מהלב♥ 11/11/2015 913 צפיות 3 תגובות
זה לא אמתי ..שמעתי את השיר חתכים של קטריקס,וזה מה שיצא מקווה שהעיר כמה מפה. אל תחטאו בדבר הזה שנקרא בריונות .. זה פה ...אבל אפשר להספיק את זה ...

בס"ד

אני מורחת את השחור מתחת לעיניים ,שמה סוודר ארוך ,חובשת את הכובע,לוקחת את האוזניות תוקעת אותן באוזניי.
ומנסה להתעלם מכולם להתעלם ממה שקורה מסביב,עוד פגיעה עוד מילה עוד מכה עוד רגל ששמים כשאני רוצה לעבור.
'מטומטמת'
'מפגרת'
'תמותי כבר'
זה מה שכול המקובלים אומרים לי כל יום ויום ,אבל אני לא מבינה איך אנשים יכולים לראות את זה ולשתוק ,אנשים לא מבינים שהדברים הכי גדולים מתחילים בקטן.
אנשים בוכים כשהם רואים את הסרטונים באינטרנט,אבל נשארים אדישים כשזה קןרה מול העיניים שלהם.
תפסיקו בבקשה אני מתחננת ,נמאס לי נגמרו לי הכוחות!אני לא מסוגלת יותר אני מרגישה ריקה ואני מרגישה שאני אבודה בבקשה אני כל יום מתפללת שהיום זה יפסיק,שהיום מישהו ישים לב.
נמאס לי וחם לי לשים בחום קפוצום גדול העיקר להסתיר כמה שיותר ממני,שלא יראו את מה שקורה מתחת לקפוצון שלא יראו את החתכים ,את הצלקות שנגרמו מלילות שפשוט איבדתי תקווה.
אני צועקת ושואלת למה?מה עשיתי לכם אני פשוט קצת שונה ממכם אני פשוט לא כמוכם,זאת סיבה לשנוא אותי .
ועל מה?!אתם מפלצות ,אתם יוצרים שנאה ואתם גונבים לי את האופי זה נקרא פשע?למה לא?למה זה לא נקרא הם גונבים את מי שאני.
הם דורכים עליי כל יום ויום רק יותר ויותר,הם כל יום ויום רק גורמים לי לאבד עוד יותר את הרצון לחיות.
אני מתפללת שיפסיקו אני צועקת להם "די" אבל הם רק צוחקים ,כולם מביטים ושותקים,תפסיקו לשתוק!
העיקר שלא יפנו אליכם ,אני בהפסקה הולכת למקום מבודד שאף אחד לא יציק ,בימים טובים אני מצליחה לסיים את האוכל בלי שיציקו לי ,בלי שירביצו לי ,בלי שידחפו,בלי שיזרקו את הסנוויץ על הרצפה.
אני שונאת אותם שנאה טהורה שלא חשבתי שאני יוכל לשנוא בן אדם ברמה כזאת.
אני מתפללת כל לילה שזה יגמר שיפקחו את העיניים שלהם ויתעוררו ,
הלוואי…
בבקשה …
כי אם לא תוותרו אני יוותר על עצמי…


תגובות (3)

… אני כל כך מכירה את זה

11/11/2015 18:04

את פשוט עשית לי צמרמורת!!!
מדהים איך שכתבת את זה!
כל כך מזדהה עם מה שכתוב

11/11/2015 19:18

לא ההית יכולה ליכתוב ולהתנסך יותר טוב מזה …מהמם!

12/11/2015 14:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך