RACHELI_ca
לא משנה מה אתם עוברים ומה עברתם , לא משנה כמה קשיים היו וכמה עצב - תחייכו , גם אם זה אומר לזייף חיוך . ברגע שאתם מחייכים 99% מכם מאושר . ומה עם האחוז האחרון ? הוא שנייה בשירותים , יחזור כשיתפנה :))

תחייכי ילדתי, תחייכי :)

RACHELI_ca 07/04/2017 820 צפיות 3 תגובות
לא משנה מה אתם עוברים ומה עברתם , לא משנה כמה קשיים היו וכמה עצב - תחייכו , גם אם זה אומר לזייף חיוך . ברגע שאתם מחייכים 99% מכם מאושר . ומה עם האחוז האחרון ? הוא שנייה בשירותים , יחזור כשיתפנה :))

"אני לא מסוגלת להתמודד עם זה לבד , לא מסוגלת להישבר מאותם הדברים שוב ושוב . אני שבורה ופגועה , האנשים שבחיים לא חשבתי שיפגעו בי עשו את זה בצורה כל כך אכזרית"
היא אמרה לי בבכי ..
התקרבתי מעט ואמרתי לה " יפה שלי אני יודעת שכואב לך עכשיו , אני יודעת שעברת מספיק בחיים , אבל את חייבת להיות חזקה עכשיו !!
תרימי את הראש ותחייכי , אם את רוצה שהחיים שלך יהיו טובים יותר את חייבת לשמוח , להיות מאושרת , כמה שיותר ..
גם אם זה גורם לך לזייף חיוך , לא משנה מה יקרה פשוט תחייכי , תחייכי את החיוך הזה שגורם לכולם להתאהב בך ..
תביני , מי שאוהב אותך באמת , יאהב אותך בלי כל המסיכות שאת שמה על עצמך . את לא צריכה להשתנות בשביל שאנשים יאהבו אותך , תשארי כמו שאת והאנשים הנכונים יאהבו אותך ככה , בלי מסיכות – ♡
אבל הכי חשוב , האנשים שהפסידו אותך יודעים שהם הפסידו , הם אולי מתנהגים מגעיל עכשיו ומראים לך שהם מאושרים בלעדייך אבל עמוק בפנים הם מתחרטים ..
רק תדעי שאת לא צריכה להראות להם שאת עצובה , אל תראי להם שאת סובלת !! תחייכי ותמשיכי הלאה , אם ה' ירצה שתחזרי לאותם אנשים את עוד תחזרי , ואם לא , תביני שזה הכי טוב בשבילך .. ♡"
אז מהו מוסר ההשכל ?
בטח תבינו אותו לבד .. ;)


תגובות (3)

מצד אחד את אומרת שמי שיאהב אותך יאהב אותך בלי המסכות, ושהיא יכולה להיות היא עצמה, ומצד שני את חוזרת ואומרת שהיא צריכה לחייך גם אם זה מאולץ (גם אם זו מסיכה).
אז בקיצור לא הבנתי את המוסר השכל שלך. ואולי טוב לה להיות עצובה בכלל, והיא רוצה שיאהבו אותה ככה. בלי חיוך.

07/04/2017 17:09

הלוואי והיה קל ליישם מילים כמו שהם נכתבים…

07/04/2017 17:19

את צודקת , תודה על התגובה אני אשתדל לשנות. בכל מקרה זו לא הייתה הכוונה שלי, כנראה טעיתי. סתם לידע כללי מוסר ההשכל הוא שלא משנה כמה יפגעו וכמה תהיי עצובה, חשוב שלא תראי את זה לאף אחד. ברגע שאנשים רואים שהם מצליחים להפיל אותך הם לא יפסיקו, אז החיוך הוא שובר, גם אם הוא מאולץ .

07/04/2017 18:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך