״אמיתי״

11/06/2017 792 צפיות אין תגובות

הייתי רוצה להיות עצמי ,להיות אני בלי מסכות , בלי לשים לב למה שהילדים האחרים אומרים .
לאהוב את מה שבא לי, להתחבר למי שבא לי, ללבוש מה שבא לי .
פעם הייתי כזה היתי עושה הכל .
אבל אז הילדים בכיתה התרחקו ממני , ברחו ממני ,וזה לא שעשיתי משהו רע סך הכל הייתי עצמי . אף פעם לא חשבתי שלהיות מי שאני באמת זה משהו רע
אבל זה מה שגרמו לי להרגיש .
ולאט לאט בלי לשים לב התחלתי להדחיק את האני האמיתי שלי ובמקומו יצרתי אחד חדש שנועד רק לרצות את הסביבה. בהתחלה "האני החדש" הופיע רק כשהייתי בחוץ וכשהיתי בבית היתי מתנהג כמו תמיד, היתי עצמי, אבל לאחר תקופה מסוימת התחלתי לשכוח את האני האמיתי שלי ולאט לאט התנהגתי יותר ויותר כמו "האני החדש" שהמצאתי . המצב בכיתה השתפר והרגשתי טוב עם עצמי. בכלל לא שמתי לב לשינוי שאני עובר, היתי מקובל והיו לי המון חברים .
באחד מהימים ישבתי בכיתה להכין שיעורים ולאחר כמה רגעים ראיתי אחד מהילדים בכיתה ישן .
פתאום אני לא יודע איך בדיוק, נזכרתי איך אני הייתי יושב בהפסקות לבד ולמה ופתאום הבנתי מה עשיתי לעצמי ושמי שאני עכשיו זה לא מי שאני באמת ,הבנתי שכל החברים שיש לי וכל מה שקורה איתי עכשיו זה לא אמיתי ומאותו רגע ואילך החלטתי להיות מי שאני באמת .עכשיו חזרתי להיות עצמי בלי מסכות , בלי להסתיר כלום. חזרתי לעשות מה שמתחשק לי , ללבוש מה שבא לי להתחבר למי שאני רוצה ואני מרגיש משוחרר, חופשי ומאושר, ובעיקר אני יודע שעשיתי את הההחלטה הנכונה, וזה מה שחשוב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך