לנסות כדי להיכשל
כבר הרבה זמן לא דמיינתי איך החיים נראים בלי מטרות נוצצות. הקטע הקצר הזה הוא זיכרון, אולי נוסטלגיה, של מה החיים היו יכולים להיות אם לא היה לאן לרוץ או על מה להילחם. חיים פשוטים, אידיליה, עד שמוות יבוא.

אידיליה נעימה

כבר הרבה זמן לא דמיינתי איך החיים נראים בלי מטרות נוצצות. הקטע הקצר הזה הוא זיכרון, אולי נוסטלגיה, של מה החיים היו יכולים להיות אם לא היה לאן לרוץ או על מה להילחם. חיים פשוטים, אידיליה, עד שמוות יבוא.

ארץ דקלים, שדרה מבדרת. מי רודף אחרי שמיים כחולים וערב בצבע של דם?
נתת לי אוזן, מכחול צייר לך את העין. ברגע כזה, גם אני חייכתי סתם.
ומה נעשה עם כל הידיים שקיבלנו?
אהובה,
נבנה לנו בית בן חדר בין המים לשדות, ליד תחנת רכבת שתוביל אל העיר הגדולה. אדמה, ריבוע קטן בצל הבית – נגדל ירקות, נעבוד בגינה.
אנחנו נקרא את העולם, כל פעם ספר, רק את אלה ששווה לקרוא. ואני אשיר לך שיר, ואת תקריני סרט.
לפעמים ביחד, לפעמים ביחיד. נטייל לכוד – אני אסע אל העיר ואת תסעי לבקר חברות.
נאסוף שותפים לשממה, בחירות בודדות ומדויקות. נקים חבורה של חולמים, להעביר ביחד את השנים שנותרו. וניפגש כל שבוע במועדון, אולי אפילו, בסלון הקטן, אצלנו בבית.
כי העולם נסחף בעד ארץ זועמת. אהובה, זה הכול כאוס. אז פשוט סידרנו לנו אידיליה נעימה, להיות בה עד ששקט יבוא.


תגובות (4)

זה מתחיל מרתק ואז נהיה כתיבה קסומה כזו. כאילו בהתחלה הלכת עם הרגש ואז קצת עם הראש…

05/10/2016 22:42

    חח לא שמתי (פשוט כתבתי את המשפטים אחד על השני) אבל באמת הקטע מחולק לחלקים:
    עד "אהובה" זה סוריאליסטי, משם זה נהיה יותר מוצק – תכניות די מוגדרות. המשפט האחרון מסכם, והוא גם הראשון שכתבתי (וסביבו צמח הקטע).
    תודה על התגובה 3>

    05/10/2016 22:52

חשבתי שאתה צריך לזרום עם היד היפהפייה שלך במקום עם הדברים שאתה חושב, זה לבל אחד עמוק יותר. ובבקשה , אני נהנית כשאתה מגיב גם על שלי (:

05/10/2016 23:19

אני לא יודע למה אבל זה מזכיר לי שיר אולי אסופת מילים מכמה שירים.
בסגנון של 'רנה' של אריאל הורוביץ.
כתיבה טובה :)

06/10/2016 23:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך