איך אפשר שלא להתאהב בך

liores121 08/06/2016 700 צפיות תגובה אחת

אוגוסט הקודם, חם כמה חם היה. אני שונא חום – ידעת את זה.
נפגשנו במסעדה, את היית המלצרית ואני הייתי מבקש המקלט.
יצאנו, פעם פעמיים שלוש.. הכל התגלגל כמו שצריך להתגלגל בראש
אבל לך יש פחדים ותהיות – שעם הזמן הפכו להגנות ורדיפות בראש, בחלום וגם בזמן ערות.
\"אני לא יכולה ככה, אני יודעת – אנחנו רק שלושה חודשים ביחד,אבל אתה לא מספיק פה בשבילי,אתה לא אוהב, אתה לא רוצה לאהוב – רק את מה שיש מתחת לבגדים\"
אז עצרתי. נשמתי עמוק,הסתכלתי סביבי – מה קורה פה? איפה אני בחיים האלה? מה קרה לי?
התשובה הייתה טמונה בחרדות ופוביות מגיל 0, שליוו אותי כל אותן 25 שנים שאני נושם בוכה וצוחק על פני האדמה – הכל התפרץ בגלל עשן סמיך אחד – שאיפס לי את החיים בחזרה הנשימות הארוכות לקצרות, את הרוגע ללחץ תמידי, את הצפצופים באוזניים לסוג של רדיו מקולקל שנמצא לי בתוך הראש, לראייה עם המיחושים והכי חשוב – לאיבוד עצמי מוחלט.

ואת? הצלחת להחזיר חלק גדול, חלק גדול ממני. נכון זה היה קשה וזה עדיין קשה,אבל נלחמים – כי כאלה אנחנו. פייטרים. מחייכים ועם כל נשימה רק מתעצמים יותר.
אז איפה את עכשיו?? כשאני צריך אותך?

\"אני לא יכולה, אני מבינה עכשיו – אני חייבת לטפל בעצמי, בפחדים שלי ובקולות בראש\"
אז דיברנו – השיחה הכי טובה ושלילית שהייתה אי פעם בקשר הזה.

והנה אני מחכה – מחכה שתחזרי שלמה, מחכה שתכבשי שוב את פניי עם החיוך הזוהר ומאיר אלף כוכבים הזה,שתדעי ללטף את השיער שלי בכזאת רכות ורוגע, ובאותו הזמן באותה אינטימיות שממנה כל כך פחדת אבל היא הייתה שם כל הזמן. באותה גומת חן אחת שעשתה לי מחול שדים בלב כל פעם.
כי נשבעתי שאני לא אתאהב בחיים , במיוחד לא במישהי שצעירה ממני בשש שנים – והנה נפלתי בפח.

איך אפשר שלא להתאהב בך?


תגובות (1)

הסיפור מקסים.
(דירגתי בטעות שלוש במקום חמש ולא הצלחתי לתקן את זה. מתנצלת ממש על זה)

08/06/2016 10:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך