sapir13
אז זה קצת ריק מתוכן/ וחסר כל רגש מיוחד/ אך יש לו נסתרות, למאבק/ והוא יכול להימשך לעד/ לכן מי יודע מה צופה לו כל צעד..

אין במה להיאחז/שברים

sapir13 18/10/2015 582 צפיות 8 תגובות
אז זה קצת ריק מתוכן/ וחסר כל רגש מיוחד/ אך יש לו נסתרות, למאבק/ והוא יכול להימשך לעד/ לכן מי יודע מה צופה לו כל צעד..

"ובתוך כל ההמולה,
ראיתי אותה,
והיא מושיטה את ידיה לעברי,
נואשת,
מכוסה בדם."

אני כל כך מתגעגעת, למה כל דבר חייב להפוך לריב, לקרב שבו אין לי שום סיכוי לנצח?
אני זורקת את חרבי בתבוסה. האם חיי נועדו להיות לנצח שלה? האם תפקידי הוא לשרת אותה כאילו שהיא המושלת העליונה ואני איכרית פשוטה?
הדי נשימתי מגיעים לאוזניי ואני שמה לב כמה רועמים הם. כל שריריי כואבים, כאילו אם רק אנסה לזוז אני אשבר למיליון חלקים.
עוד לפני זה היא אמרה שהיא לעולם לא תילחם בי. שהיא לעולם לא תשכח אותי.
אז למה אני מרגישה עכשיו נטושה וריקה מרגש אמיתי?

"והיא צועקת,
למרות שכל גופה שבור,
חבול עד שהיא אינה יכולה לזוז,
ודמעות,
לא זולגות מעיניה."

היא הטיחה בי שקרים. שאני לא טובה, חסרת ערך, שהכל בגללי ובגלל ההחלטות שאני בוחרת לקחת. היא אמרה שאני הבאתי את כל צרותיי על עצמי, כך שאין לי סיבה להתלונן.
היא אמרה שמעולם לא הושטתי לה יד לעזרה. שמעולם לא בכיתי באמת בשבילה. שאני קרה וחסרת רגש.
שאני רעה.
ניסיתי להתעלם מדבריה. זהו הצד הפגוע שבה שמדבר, זו לא היא. היא לעולם לא תדבר אליי ככה. אני עוצמת את עיניי, כדי לא לראות את פניה. כדי לא לראות את ההרס שיצרנו.
שוב ושוב אני שומעת את הדי קולה, חונקים אותי, תובעים לפגוע בי, להשחית את נפשי.

"היא מאבדת את זה,
ואין דבר שיציל אותה עכשיו,
ואפילו לא אני וכל כוחי,
כי ליבי,
כבר מזמן הפך ריק מדבר."

היא מושיטה את ידיה לעברי, נואשת. היא רוצה שאני אעשה משהו. בעיניה אני רואה רסיסים, אלפי מראות שבורות שלעולם לא ישקפו את נפשה יותר.
היא מכוסה בדם, אך אני חושבת שהוא של שתינו, אם כי הפעם,
אני חושבת ניצחתי.


תגובות (8)

יפיפה. קטע ממש מיוחד!
מרגש ומחלחל, עמוק מאוד ואפילו מסתורי.
כתיבה נפלאה, והשורות ב"רציתי להוסיף" מקסימות.
שמחה שהאתר התברך בכותבת כל כך מוכשרת… פשוט כיף לקרוא את הקטעים שלך.

18/10/2015 19:26

וואו קודם כל וואו הכתיבה שלך נורא יפה..
כיף לקרוא את זה ולא משעממם לקרוא את זה ..
רק אני יודעת שזה לא קשור אבל נשאל בכל זאת איך את שמה את המוזיקה בסרטון ?סליחה שזה לא קשור אבל זה יפייפה..

18/10/2015 19:32

    פשוט מעתיקים את הקישור מיוטיוב ומדביקים בסיפור.. :)
    ותודה רבה =)

    18/10/2015 19:36

תודה רבה ואשמח אם תקראי גם קטעים שלי ותחווי עליהם דעה

18/10/2015 19:39

תודה רבה וממש אשמח אם תקראי גם קטעים שלי ותחווי עליהם דעה

18/10/2015 19:40

איכרית* (?)
אדי*
תובעים*
את פשוט מדהימה אותי כל פעם מחדש! הקטע הזה כמעט גרם לי לבכות, והתוספת של המוזיקה (מה שאת עושה לאחרונה) מאוד מוסיפה! תמשיכי עם זה!
אני חולה על השירים שלך! יש לך טעם מעולה~

18/10/2015 20:06

קודם כל אני רוצה להתייחס לכתיבה, שכמובן מדהימה בלי ספק ! ממש אהבתי
דבר שני השיר מדהים, יומני הערפד זאת הסדרה שאני הכי אוהבת
מתייגת 5

18/10/2015 21:56

    מדרגת*

    18/10/2015 21:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך