sapir13
אני פשוט לא יכולה להפסיק לשמוע שירים שלה... תנו_שמות

איפה אתה?/

sapir13 10/09/2014 642 צפיות תגובה אחת
אני פשוט לא יכולה להפסיק לשמוע שירים שלה... תנו_שמות

ידיי משוטטות באוויר בחיפוש שווא, נעות אחרי צעדים שכבר חזרתי עליהם לא פעם.
אני נאחזת בצלילי המוזיקה שמגיעים לאוזניי, מנסה נואשות להיזכר בדרך, להיזכר בכל מה שקרה.
אני עוצמת את עיני אך צליל קולך לא מגיע אליי, הוא נקטע.
אתה הלכת באותה הדרך שבאת, ללא מילים, ללא מבט אחרון.
אמרת שכל מה שאני צריכה לעשות הוא רק להתרכז, למקד את כל כולי ואז אוכל לשוב לראות אותך, אז מדוע אתה עדיין לא כאן?
אני לא רוצה לחשוב שכל החיים שלך ייסתמו בגלל כישלון שלי. אני לא רוצה להישאר כך לנצח, בודדה.
הסיבוב נגמר ומשם ממשיך לקפיצה גבוהה, ואז לנחיתה כואבת.
אתה לא כאן כדי לתפוס אותי.
ידיי מושטות לאוויר לפניי, מחפשות את ידך כדי לאחוז בה, למשוך אותך קרוב ולקבור את פניי בכתפך.
"… Silence is your loudes scream, I dont know why you're hiding" אני מתקפלת במקומי על הרצפה, דמעות מכסות את עיניי. לא היית צריך לבטוח בי, לא היית צריך לתת לי להתמודד עם משהו כל כך ענק כמו זה. עכשיו אני לעולם לא אוכל לראות אותך יותר, ואיך אתה חושב שאני מרגישה עם זה? אתה חושב שאני מצליחה להחזיק מעמד?
השיר מנגן את החלק האחרון ואז נעצר. עכשיו כל מה שנותר לי הוא השקט.

אמרת שאם התרכז מפסיק אני אוכל לראות אותך שוב. עכשיו אני מתחילה לחשוב שאמרת את זה רק כדי להתחמק, רק כי אתה מנסה לברוח ממני.


תגובות (1)

לפי דעתי השם של הסיפור מאד יפה :) בכללי אני חושב שהשמות שלך מעבירים הרבה דברים.וכמובן שהסיפור עצמו נהדר.כתוב בצורה מושלמת והכי יפה שיש.
מדרג 5 ^^

11/09/2014 21:37
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך