Tom1
מקווה שאהבתם לקרוא את הסיפור ^^

אירוניה 10 | מסיבת יום הולדת

Tom1 04/09/2015 609 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם לקרוא את הסיפור ^^

*הסיפור אינו המשך לסיפורים הקודמים*

~אירוניה 10~
לפני מספר שנים ילד אחד חשב שלחברו לכיתה יש בעוד שבוע יום הולדת. הוא דיבר עם כל הילדים מהכיתה שלו, הוא תכנן לעשות לחברו מסיבת הפתעה והכין הרבה מאוד דברים.
במשך שבוע שלם היה עסוק הילד אך ורק בזה, ולא בשום דבר אחר. אפילו לא בלימודים. הוא והילדים מהכיתה כמובן הסתירו את כל העניין מחוגג יום ההולדת.
והנה כעבור שבוע, הלכו כל תלמידי הכיתה לביתו של הילד. הוא אמר: "בעוד מספר דקות הוא יגיע לכאן, וכשהוא בא, כולם לצעוק מזל טוב! אמרתי לו שאני צריך עזרה בשיעורים, והוא לא יודע מה מצפה לו.
חלפו חמש דקות, חלפו עשר, ולפתע שמעו הכיתה צעדים מתקרבים. "הוא מגיע, הוא מגיע!" לחשו כולם כדי שהוא לא ישמע. ואז, אכן החוגג נכנס בפתח הדלת, ונזרקו קונפטי ובלונים לאוויר עם צעקת: "מזל טוב!!!"
התפלאו הכיתה לשמוע בפי התלמיד שנכנס "אבל היום לא יום ההולדת שלי,"
"מה זאת אומרת? היום העשרים במרץ." אמר הילד שעבד קשה על מסיבת יום ההולדת.
השיב הילד השני, "נו? יום ההולדת שלי בעשירי למאי."

יש האומרים שזהו דבר מצחיק – שמישהו מתאמץ כל כך, ובסוף הוא מסתבר שהוא טעה. אבל יש האומרים גם שזהו דבר עצוב. מה אתם חושבים?
נ.ב. בעניין הסיפור, הכל היה טוב והחוגג אמר : "לא נורא, כלום לא קרה. הכל בסדר. פשוט הקדמנו את מסיבת יום ההולדת שלי." וכך היה סוף טוב.

אל תשכחו לקרוא את הסיפורים הקודמים של "אירוניה": הכרטיס, דת, גולף, חנייה, חדשות, מחיר, בית עלמין, הסנדלר, הטבעת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך