winstant
כל המסופר בסיפור הוא פרי דמיוני בלבד . למי שלא הבין מה זה אומר ש" אמא איננה " זה כאילו שהיא בדיכאון .

אמא בוכה

winstant 09/06/2016 1185 צפיות 8 תגובות
כל המסופר בסיפור הוא פרי דמיוני בלבד . למי שלא הבין מה זה אומר ש" אמא איננה " זה כאילו שהיא בדיכאון .

(גיל 6 )
אמא ואבא רבים , עוד פעם . הם תמיד רבים ובסוף אמא בוכה היא תמיד בוכה , בסוף לאמא יהיה דם מהשפה או עין סגולה לאמא תמיד יש עין סגולה ודם מהשפה . אמא משקרת לפעמים היא אומרת שזה לא דם זה מיץ פטל , היא אומרת שהעין שלה לא סגולה שזה איפור . אני לא מאמין לאמא . היא שקרנית גרועה . כשאמא ואבא רבים אסור לי לצאת מהחדר בגלל שאז גם לי יהיה עין סגולה ושפה פצועה .
אבא לא בוכה . לאבא אין עין סגולה ושפה פצועה . אבא שותה את הדמעות של אמא בבקבוקים של בירה ואת הדמעות שלי בבקבוקי וודקה.
אבא אוהב לעשן ולפעמים שהוא מתעצבן עלי אז הוא משתמש בי כמעפרה , זה כואב ושורף אז אמא צועקת עליו אז אני צריך ללכת לחדר , אחרי שאמא רבה עם אבא אז אמא תמיד באה לחדר שלי עם שפה פצועה ועין סגולה .

(גיל 10)
עכשיו גם לי יש שפה פצועה ועין סגולה , כי אמא תמיד יוצאת ואבא צריך להחזיר אותה , היא כלכך מבולבלת , הוא כועס עליה ויש לה עין סגולה ושפה פצועה .
לפעמים אמא איננה , ואני צריך להיות בחדר כל הזמן בשביל שאבא לא יצעק עלי ויכאיב לי . כשאמא איננה אני מדמיין שהיא כאן . כשאמא איננה אני מתגעגע אליה . אפילו שזה לא הרבה זמן .

(גיל 14)
החיים חרא , אמא דיכאונית ואבא שתיין . הוא מרביץ לה בכל הזדמנות והיא שוכבת על הספה כמו כלב פצוע . אני , אני בכלל לא בבית אני נמצא בחוץ יושב עם הילדים מהשכונה עם כמה בקבוקים וסיגריות .
יש לי כל כך הרבה צלקות וכולם מאבא , הוא מעולם לא אהב את אמא הוא פשוט רצה שק אגרוף שיעריץ אותו , אישה מפגרת . אני שונא את אבא שלי . כשאני חוזר הביתה הוא תמיד מחכה לי במטבח , עם כמה בקבוקי בירה. בסופו של דבר לי יש חתכים של זכוכית וזכוכית מנופצת על הרצפה . חרא אבא .

(גיל 16)
אמא כבר לא כמה מהספה , אבא כבר לא מרחם והילדים מהשכונה כבר לא מעשנים ושותים . התיקים שלי במשטרה כבר שברו שיא גינס . והציונים שלי כל כך נמוכים שלאף אחד לא אכפת . אני כבר לא מדבר עם אמא שלי , וגם לא עם אבא , בעיקר לא עם אבא .
אני שונא אותו אני תמיד אשנא אותו . אני כבר לא יוצא מהחדר , אז אבא בא אלי . כיף חיים.

(8.6.2016, 00:43 ,גיל 16 )
אני נכנס הביתה ואבא יושב במטבח , אמא על הספה . הוא לוקח את אחד הבקבוקים שעל השולחן וזורק עלי , אני נחתך ליד העין . "בןזונה…" אני ממלמל
"מה אמרת?" הוא שואל בקול צרוד
"אמרתי שאתה בן זונה " אני אומר בקול , הוא לוקח עוד בקבוק ומתקרב עלי , תופס בזרוע שלי ובא להנחית את הבקבוק על הראש שלי , הוא ממש שיכור היום . אני זז מהבקבוק למרות היד שלו על הזרוע שלו. אני רץ אל המטבח , אני תופס את אחד הבקבוקים וזורק על ראשו , זה פוגע לו במצח , יורד לו דם והוא נופל . אני יודע שאני צריך להתקשר לבית חולים ולהתחיל לבכות שפגעתי באבא שלי אבל אני לא , אני לוקח את כל שאר הבקבוקים מהמטבח , מתקרב אליו , מדליק 5 סיגריות , מעיר אותו . הוא בא להרביץ לי אבל אני יושב עליו ומרתק אותו לרצפה . אחד אחרי השני אני מכבה עליו את הסיגריות לאחר מכן אני פוצע לו את השפה ועושה לו עין סגולה . ואני לוקח את אחד מהבקבוקים שלידי ומנפץ לא על הראש . הוא נאנק בכאב ואני ממשיך להרביץ לו עד שהוא מאבד הכרה . לפתע הוא מפסיק לנשום וליבו לא פועם . הוא מת .

אני קם ממנו והולך לאמא שלי
"אמא תתעוררי הוא הלך " אני מנער אותה . היא פותחת את עיניה ומסתכלת סביב , ומתחילה לבכות .
אמא בוכה , היא תמיד בוכה .גם אני בוכה .


תגובות (8)

זה קטע כל כך יפה, עצוב, ועמוק. השארת אותי בלי מילים מרוב שאני המומה.

09/06/2016 10:33

תודה

09/06/2016 10:33

ואוו. זה פשוט גרם לי לבכות.

09/06/2016 13:36

פאק… זה מדהים, יש איזשהי חזרה ואתה כבר בטוח שתדע מה יהיה ההמשך (הילד ימשיך לשתות, האבא ימשיך להרביץ וכו) ואז הילד לוקח את הכל לידיים שלו.
עוד פעם-מדהים!

09/06/2016 16:07

את האמת אני מנסה לחשוב על הצד הטוב שבסיפור וחושבת לעצמי שאולי הוא ילך למקום טוב יותר ואפילו יעזור לאנשים ……אבל זה רעיון מאוד יפה משאמרת , הוא אולי לא חיובי אבל הוא יפה ☺

09/06/2016 18:54

זה ממש יפה. אני לא אומרת שזה מוסרי ונכון אבל היו לו חיים דפוקים והוא החליט לעשות משהו (תכלס אני מבינה אותו)

10/06/2016 07:41

תודה

10/06/2016 09:03

סיפור ממש אמיתי… לכולנו ברור שזה קורה הרבה, ותכלס, עכשיו יאשימו את הילד ברצח ואת אמא שלו בהזנחה כשהוא ילד דפוק עם חיים דפוקים שבסך הכל ניסה להשתחרר מהם…. לא מצדיקה אותו אבל באמת סיפור שגורם לחשוב… ממש אהבתי!!!!

22/06/2016 09:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך