חייכנית
סתם קטע נחמד:)

בחירות

חייכנית 14/06/2012 712 צפיות 2 תגובות
סתם קטע נחמד:)

כל כך הרבה דברים יכולים להשתנות ברגע שעשית בחירה.
בחירה נכונה, בחירה שגוייה. לעולם אי אפשר לדעת.
אתה עושה מה שנראה לך נכון אבל תמיד ממשיך להרהר – מה היה קורה אם..? האמת היא, שאף אחד לא יודע מה היה קורה אם..
צריך פשוט לסמוך על הלב שיגיד לך לאן ללכת.
שיגיד לך מה היא הדרך הנכונה. אני מהאנשים שתמיד מקשיבים ללב, לרגשות, לרצונות.
אבל גם לי יצא לתהות, מה הייתי עושה לו הייתה ניתנת לי ההזדמנות לשנות בחירה שעשיתי.
בחירה שבאותו הרגע שביצעתי אותה חשבתי שהיא נכונה, אבל לאחר מכן התחרטתי.
אז מה באמת הייתי עושה? אני לא בטוחה.
דברים לא קורים סתם. אני חושבת שתמיד אפשר לשים על כף המאזניים את הדברים הרעים, בעוד קל מאוד לשכוח את הדברים הטובים. הדברים שלא היו קורים לך לו היית עושה את אותה הבחירה.
מה הייתם עושים אם הייתם תקועים בין בחירה אחת לשנייה, בעוד הלב מושך אתכם לצד אחד, והמוח מושך בחזרה לצד השני? יש כל כך הרבה לבטים, כל כך הרבה חששות.
ואם אני לא רוצה לבחור? יש דרך להימלט מזה?
השנה הבנתי את התשובה. תשובה לא פשוטה, אך עם זאת חד משמעית. לא. אי אפשר להימלט מבחירות. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? להתמודד. בסופו של היום, כולנו נתבגר.
אני אתבגר. אני בוחרת.


תגובות (2)

קטע כל כך נכון וכתוב יפה!!
מסכימה איתך ;)
אני מרבה לשאול את עצמי ״מה היה קורה אם…״
ואני עדיין ניצבת בין שתי אפשרויות, אלה החיים.
כתבתי קטע דומה שנקרא- ״אולי ואולי לא״ אם בא לך לקרוא…
תמשיכי להעלות קטעים יפים כאלה :)

15/06/2012 13:33

אני רצה לקרוא:)
שמחה שהתחברת, ותודה על המחמאות:)

15/06/2012 13:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך