sapir13
"...Life's too short to even care at all oh" הרבה זמן לא כתבתי משהו (זה לא אישי) ובזמן האחרון אני מרגישה שאני מתחילה לאבד את עצמי... פתאום הכל מתחיל להיות עמוס מידי בשבילי ואני כבר לא יודעת איך לחזור למצב הקודם... אבל דברים עוד יכולים להשתנות, אז מי יודע?

בלי להסתכל לאחור

sapir13 10/01/2017 797 צפיות 5 תגובות
"...Life's too short to even care at all oh" הרבה זמן לא כתבתי משהו (זה לא אישי) ובזמן האחרון אני מרגישה שאני מתחילה לאבד את עצמי... פתאום הכל מתחיל להיות עמוס מידי בשבילי ואני כבר לא יודעת איך לחזור למצב הקודם... אבל דברים עוד יכולים להשתנות, אז מי יודע?


אני אברח ארחק מכל מי שירצה לפגוע בי, ארוץ עד כמה שרגליי ייקחו אותי ולא אסתכל לאחור. אין למה להיזכר בכל אותן שנים מבוזבזות ובכל אותם אנשים שלא האמינו בי, שלא ניסו לתת לי תקווה להיות מישהי אחרת.
אני אמצא לי מקום בקצה השני של העולם, מקום שיהיה מנוגד לכל מה שהכרתי וידעתי לפני, רק כדי שאוכל להרגיש שלווה שוב, ואפילו אם זה רק לפעם אחת אחרונה, לא אכפת לי, אני רק רוצה מנוחה.
אף אחד לא יסתכל עליי בעין עקומה. אני אהיה חזקה, אלמד לעמוד על שלי ולא להיכנע.

כל הרגשות שלי מעורבים. אני כבר לא יודעת מה לחשוב. הראש שלי כל כך עמוס בשאלות חסרות מטרה, שאני כבר לא מצליחה להפריד בין טוב לרע. נהגתי שלא להתקרב רגשית לאנשים כל כך, כדי שזה לא ישפיע על מה שאני חושבת עליהם, אחרי הכל, המחשבה מטה את צעדיי לכאן או לכאן.
אך נראה שהפעם התרחקתי מאוחר מידי.

דקה חולפת,
ועוד אחת,
ועוד אחת.
הזמן לא עוצר,
לעולם,
הוא רק ממשיך במסלולו,
ולא משנה אם הוא פוגע באנשים בדרך.


תגובות (5)

את פשוט מדהימה, הכתיבה שלך מרתקת!

10/01/2017 21:41

יכולתי מאוד להזדהות. יש תקופות שבהן הכל מעורפל- אך החיים הם דינמיים, לפעמים שינויים באים מאוד מהר ולפעמים הם לוקחים שנים.
*אותן שנים
את מבטאת את עצמך היטב

10/01/2017 22:12

זה מאוד הזכיר לי את עצמי. בזמן האחרון אני מרגישה אותו הדבר.
הכתיבה מאוד יפה, והסוף גרם לי להרהר.
"ולא משנה אם הוא פוגע באנשים בדרך", זה פתח לי קו מחשבה חדש. הזמן פוגע באנשים, באיזה מובן?

11/01/2017 01:02

    אפשר לקחת את זה לכל מיני כיוונים, אני אישית חשבתי על זה שזמן יוצר מרחק בין אנשים מסוימים (בעקרון חברה הראתה לי ציור שאמור להיות מצחיק אבל לקחתי אותו ברצינות. לדוגמא מישהו בקומה- נכון שזה לא הזמן שהכניס אותו לקומה, אבל ככל שהוא ממשיך לשהות במצב הזה עוד ועוד- זה מה שיוצר את הכאב, המרחק שהזמן יוצר בין בני האנשים) אבל זה יכול להיות כל מיני דברים, זה תלוי מאיפה מסתכלים על זה.

    ותודה לכולן =]

    11/01/2017 07:52

אני חושב להגיד שאני מזדהה עם הכתיבה שלך יותר מדי לפעמים , זה כבר ידוע .
כתיבה מדהימה טקסט נדיר אני כל כך אוהב ש ברוב הטקסטים שלך , .אנשים לוקחים את זה לכיוון שהם רוצים וזה מדהים שבטקסט אחד יש כל כך הרבה כיוונים
אני לא חושב שאת מאבדת את עצמך אני חושב שאת עכשיו יותר מרוכזת מתמיד , כי בטקסט הזה המטרה ברורה וזה מוכיח שאת הרבה יותר מדוייקת .
טוב אני לא אחפור (או שכבר חפרתי .? חח ) טקסט מדהים אהבתי מאוד לגמרי אחד הטובים שלך … שבת שלום :) (אני יודע שזה מוקדם אבל מחר אני לא פה חח)

12/01/2017 15:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך