התפרקות מגוזמת

די!!

01/01/2017 608 צפיות 4 תגובות
התפרקות מגוזמת

תפסקי להיות כזו דרמה קווין, שעושה מכל שטות בלאגן שלם, די כבר!.
תפסיקי להיות כזו ילדותית, תתגברי כבר למען השם!.
תפסיקי להיות כזו פגיעה, תעמדי על שלך מפגרת מה כל כך קשה?!.
תרדי כבר במשקל , תראי איזו הר אדם את, אלוהים אדירים!.
תפסיקי לבכות, כל החיים את בוכה, תעצרי את הדמעות כבר!
אני קוטלת את הדמות שמשתקפת במראה, ואני בוכה בכי היסטרי.
כל כך רע לי!, הכאב בוער בכל חלק בגופי, העצב הזה שלא שוכך די! אני לא מסגלת יותר מה יהיה איתי מה נסגר איתי?! אני מתחרפנת, מאבדת את שפיותי .
אני שונאת את עצמי כל כך אני פשוט שמנה מכוערת, חסרת אופי אפילו עמוד שדרה אין לי!
כל כך כואב לי, הכאב לופת כל חלק בגופי די!!


תגובות (4)

קראתי גם את "עצמות" שהעלת עכשיו. אני חושבת שלא משנה כמה אני אכתוב שכל אחת יפה בדרך שלה או משפטים נדושים כאלה שום דבר לא יעזור, למרות שאני מתכוונת אליהם. אם תרצי את תמיד מוזמנת ליצור איתי קשר, להתייעץ לפרוק או לשתף.. או כל מה שתרצי שיכול לעזור לך להתמודד ולהתגבר.
אוהבת (אפילו שאנחנו לא מכירות)♥

01/01/2017 19:28

תודה רבה

01/01/2017 19:30

מבינה מאוד את התחושות שלך, אני אשמח לשוחח איתך ולנסות לשפר את הרגשתך

02/01/2017 12:15

אני חייבת להודות שהעציב אותי לקרוא את זה. אני מבינה לליבך ומזדהה עם חלק ממה שכתוב פה, אבל אני לא מרשה לך להרגיש ככה!! קחי את 2017 בתור זמן טוב להתחיל לאהוב את עצמך, ואת מוזמנת לשלוח הודעה אם באלך:)

02/01/2017 15:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך