דעה

Chen_Carolyn 28/09/2014 720 צפיות 7 תגובות

היי, רציתי לשאול אתכם מה דעתכם על הפסקה הזו? היא גורמת לכם לרצות להמשיך לקרוא? אשמח לביקורת ותיקונים גם.. תודה ♥

מיד לאחר שסיים אבי להקריא לי את הסיפור הוא נשק למצחי, כיבה את האור ויצא מחדרי.
כעבור דקות אחדות שכושלות מלהסתיים נשמעות שוב אותן הצעקות, מכינות אותי לרגע.
בתוכי אני יודעת מה צפוי לי, אך בכל פעם מחדש מקווה אני למשהו אחר, משהו חדש, שיפתיע, שישמח, אבל לא.
מה שכן משתנה הוא גודל הצפייה לפעמים הבאות אשר פוחת אט אט.
למשמע הצעקות רגליי מובילות אותי אל הדלת, ושוב ידיי מרגישות צורך לפתוח אותה, למה זה מגיע לי? הייתי שם כבר אז למה שוב? הדבר היחידי שגורם לי לרצות להישאר היא להיות שם בשבילם, וגם קצת בשביל עצמי, זה המעט שאני יכולה לעשות עכשיו…וכנראה גם בכל פעם אחרת שזה יופיע.
דומה לנצח רע אבל גם למעין מתנה, דמיינתי פעם שיהיה אפשר לגרום לזה להפסק, אם הייתי מרשה? אני עדיין לא יודעת, זאת בעיה קשה.


תגובות (7)

קטע מעניין,
עצם העובדה שיש מעט פרטים בקטע, ואת לא מגלה הכול על מה שקורה בחיי הדמות,
זה מסקרן וגורם לרצות לקרוא את ההמשך.
הייתי רוצה לגלות את מה שעובר על הדמות ואת מה שקורה מאחורי הדלת הזאת :)

28/09/2014 21:47

    יש, איזה כיף לדעת :)
    אמשיך בקרוב

    28/09/2014 21:50

מצד אחד "מקווה אני" ומצד שני "הייתי שם כבר".
החלטיות זה דבר חשוב (ואני בדיוק האדם להגיד את זה *סרקזם*)
"דקות אחדות שכושלות מלהסתיים" הכוונה ל"דקות שלא מסתיימות"? כי ה"שכושלות" הזה נראה לא קשור וקצת בלבל אותי. זה קטע לי את רצף הקריאה.
רווח אחרי שלוש נקודות.
נקודה לפני השאלה "אם הייתי מרשה?"
השפה מסתבכת לי מדי. לפעמים כשנכנסים עמוק לכתיבה מתחילים לשלוף כל מיני מילים גבוהות מדי במחשבה שזה-זה הוא תמצית הכישרון. זה לא. גם לי היה את זה, וזה סתם הורס. זה מבלבל ומיותר, וכמו ששמת לב עם הטעות מקודם, עדיף לא להיכנס לזה אם זה לא גבוה-במידה-מרגיזה-במאה אחוז.
נכון, צריך לשמור על שפה תקנית, אבל שפה עם תוספות מיותרות זה גרוע יותר משפה נמוכה. לא במובן של הכישרון, שיש לך בהחלט, אלא בהשפעה של זה על הקוראים והקוראות.

זה כן מסקרן, אבל השפה הגבוהה שבהמשך קצת חונקת את זה. אני לא אומרת לך לשכתב את הקטע ל"אחרי שאבא'שלי גמר לקרוא לי ת'סיפור הוא נישק אותי במצח, כיבה ת'אור ויצא מהחדר" וכן הלאה, אבל אולי בכמה משפטים אחרים.
אגב, אם הוא מקריא לה סיפור, בהנחה שהיא ילדה, איך זה שהיא חושבת בשפה גבוהה שכזו? (אם הרסתי לך את הסיפור, מצטערת ><")

28/09/2014 22:49

    היי, תודה על הביקורת אני אקח לתשומת ליבי, רוב הביקורת היא נוגדת את המשהו המיסתורי הזה שאני לא מספרת, אם הייתי מגלה היית מבינה, בכל מיקרה זוהי רק פסקה אחת וכשאסיים את הכל את תביני למה התכוונתי, גם שהילדה מספרת את זה בשפה גבוהה וגם שהיא אומרת שהיא הייתה שם אבל היא גם מדברת על עכשיו .

    29/09/2014 17:34

מסכימה עם מיס רוז, אני דווקא חושבת שהשפה הגבוה מקנה לסיפור עדינות וחן שמשתלבים יפה עם המסתורין כי את לא מגלה הברה פרטים באמת.
אני הייתי שמחה לקרוא סיפור כזה ולהבין על מה.
למרות שיש משהו בדבריה של חתולת הים, אני לא בטוחה מה אבל משהו הציק לי עם הניסוח. אולי היו שם מילים גבוהות שפשוט לא השתלבו מספיק טוב במשפטים ולכן היה נראו כאילו תקעו אותן שם בכוח, והן סתם מרגישות לא קשורות.
בהצלחה בהמשך,
המעודדת.
נ.ב.
יבוא יום ומישהו ישאל אותי למה אני קוראת לתולעת סיפורים "דרדסית"… יבוא יום אמרתי!

28/09/2014 23:13

    אהמ… למה את קוראת לתולעת סיפורים "דרדסית"..?

    29/09/2014 11:35

    חחחח, תודה על הביקורת והפרגון :)))

    29/09/2014 17:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך