mad as a hatter
הקדשה: חשבון דיפרנציאלי*********************************

הבדיחה שהיא אלוהים

mad as a hatter 21/05/2015 740 צפיות 6 תגובות
הקדשה: חשבון דיפרנציאלי*********************************

אלוהים יכול להיות מצחיק.
באמת חברים, אנחנו לוקחים אותו בצורה רצינית מדי וזה מתחיל לעלות לו על העצבים.
מה הוא בסך ניסה לעשות במשך 4000 השנים האחרונות? להצחיק אתכם!
אבל אתם…כפויי טובה ארורים שכמותכם…החלטתם לקחת הכל ברצינות! "אל תרצח.", נו באמת חבריה. אתם לא רואים את ההומור בזה?
כבר הרבה זמן אנחנו מתיימרים להיות ממציאי ההומור, הסטאנדאפ, מייסדי הצחוק. תתעוררו, אנשים הסטאנדאפיסט הראשון היה אלוהים!
הרבה מאתנו הולכים ברחוב ומבקשים את סליחתו של אלוהים, מתחננים לסליחה הזו שהפכה למוסד הגדול ביותר בעולם כולו. אנחנו הולכים ליד חנות הנעליים, ונזכרים איך לפני 20 שנים גנבנו איזה נעליים, או זרקנו נעליים סתם. וזהו, זה הסוף. אנחנו נכנסים למערבולת של מחשבות של "איך הוא ייסלח לי עכשיו? אני בחיים לא אגיע לגן עדן.". אבל גם כל זה בדיחה.
כי בעצם, ידידי הבדיחה הכי גדולה היא: גן עדן.
כשאלוהים התלוצץ לו במעשי הקונדס הרגילים, הוא החליט להצחיק בעזרת המקום האופטימלי. הוא חשב שנהיה חכמים מספיק להבין את ההומור שלו, אבל כמו שאתם רואים זה לא קרה. עכשיו, אנחנו בוחנים את המצב מכל מצב כדי שאחר כך לא נצטער על זה. אתם יודעים, כשנהיה בגיהינום.
אלוהים היקר, וחבריי בני האדם, אני רוצה שתדעו שאת הבדיחה הבנתי.
אני מוכן למות עכשיו בידיעה שכל דבר שעשיתי בחיי היה ללא מטרה.
להתראות קומדיה.


תגובות (6)

מהמם. אהבתי את הכתיבה.

22/05/2015 00:09

אחי זה גדולללל

22/05/2015 00:20

וואוווווווווווווווווווו!
עברתי עכשיו על כל הדברים שאתה כתבת ואני חייבת להגיד שאתה מוכשר בטירוף!
הקטע הספציפי הזה הוא גם נורא יפה, במיוחד הרעיון שלו, פשוט מדהים.

אל תפסיק לכתוב אף פעם!

22/05/2015 05:32

תודה לכולכם :)

22/05/2015 09:22

אז אתה לא יושב שצריך גבולות בעולם?

22/05/2015 11:40

    לא אמרתי את זה…אני פשוט לא חושב/ת שאנחנו צריכים לבסס את הגבולות שלנו על פי איזו אמונה בדבר עליון. אנחנו אמורים לבסס את העקרונות שלנו על פי הדברים שנראים לנו מוסריים לא בגלל שדת כלשהי אמרה לנו את זה, אלא בגלל שלבנו אמר לנו את זה.
    זו רק דעתי האישית כמובן, אבל האמונה מטופשת ונותנת לנו תקוות שווא. אני יודע/ת כי האמנתי במשך רוב חיי. וחקרתי הרבה בנושא. רוצים להאמין, זו בחירה שלכם. לדעתי, זו פשוט לא תמיד הבחירה הנכונה.

    22/05/2015 21:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך