Gray
זה אחד מהסיפורים האלו שחושבים עליהם רגע לפני שנרדמים, ואז לא משנה כמה פעמים משחזרים את זה, הסיפור אף פעם לא יהיה בדיוק מה שהוא היה אמור להיות. בגלל זה לא פרסמתי אותו עדיין, למרות שכתבתי אותו די מזמן. אבל עכשיו הגעתי למסקנה שבכל מקרה אני לא אזכר בסיפור המקורי, אז כדאי לי לראות מה אנשים חושבים על השחזור. שאפו אם הבנתם משהו מה"רציתי להוסיף" הזה.

הדרך היעילה ביותר לנקות את הראש

Gray 15/11/2017 660 צפיות אין תגובות
זה אחד מהסיפורים האלו שחושבים עליהם רגע לפני שנרדמים, ואז לא משנה כמה פעמים משחזרים את זה, הסיפור אף פעם לא יהיה בדיוק מה שהוא היה אמור להיות. בגלל זה לא פרסמתי אותו עדיין, למרות שכתבתי אותו די מזמן. אבל עכשיו הגעתי למסקנה שבכל מקרה אני לא אזכר בסיפור המקורי, אז כדאי לי לראות מה אנשים חושבים על השחזור. שאפו אם הבנתם משהו מה"רציתי להוסיף" הזה.

האגדה מספרת, שסבא רבא של סבא רבא שלי נהג להסתובב עם תיק מלא בסלילי חוטים. חוטים מכל הסוגים ומכל הצבעים.
כאשר שאלו אותו בשביל מה כל החוטים, היה שולף חוט לבן הדומה במידה מחשידה לחוט דנטלי. את החוט היה משחיל במיומנות לאוזנו הימנית, עד שהיה קצהו מבצבץ מאוזנו השמאלית. משם היה מושך את החוט ומגלגל אותו שוב לסליל.
האנשים המופתעים שאלו את השאלה המתבקשת: ובשביל מה צריך לעשות את זה?
סבא רבא של סבא רבא שלי היה צוחק ומסביר בנימוס שזו הדרך היעילה ביותר לנקות את הראש, הרי המחשבות נתלות על החוט וידוע שלפעמים צריך להוציא את המחשבות לטיול, או לייבש אותן קצת בשמש ולעיתים להשתמש בהן ככרית. ועכשיו, אם לא אכפת לכם, היה אומר ומשחיל שוב את החוט בין אוזניו, הפעם מהשמאלית. המחשבות צריכות לחזור אל הראש, או שהשובבות הקטנות ילכו לאיבוד או יקפצו לתוך ראש של מישהו אחר.
הגיוני, הגיוני מאוד, היו אומרים האנשים. אבל בשביל מה כל שאר החוטים?
וסבא רבא של סבא רבא שלי היה מסביר להם בסבלנות, שיש הרבה מאוד סוגי מחשבות ושאי אפשר לצפות מכולן להתלות על אותו החוט.
ולכן, היו בתיקו של סבא רבא של סבא רבא שלי חוטים מכל הסוגים. חוט הפלדה הדק ביותר שהאנושות ראתה (למחשבות כבדות), חוט העשוי ממעיל כבאים (למחשבות חמות), חוט אדום (למחשבות ירוקות) ועוד ועוד חוטים מכל הסוגים ומכל הצבעים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך