הווארד סטרן – The light version

yanka.dr 04/03/2018 541 צפיות אין תגובות

לפני 10 חודשים ילדה תמר בנם השלישי שלה ושל ברק.
יש להם עכשיו 3 בנים – עידו בן 5.5, אורי בן 3.5 והאחרון אורן, כאמור בן 10 חודשים.
הם תמיד ידעו שיהיו להם לפחות 3 ילדים והם קיוו שבפעם השלישית תצא בת, אבל מעבר לניסיון שלהם להביא בת היא וברק האמינו שבפעם השלישית דבר כבר לא יפתיע אותם ואין דבר שהם לא יהיו מסוגלים להתמודד איתו אחרי 2 ילדים לא קלים כמו שהיו עידו ואורי.
ואולם, כעבור 10 חודשים הם נוכחו לדעת שהם טעו.
אורן, למרות היותו מתוק שלא נראה כמוהו, לא זו בלבד שלא היה יותר קל, אלא שהיה אפילו יותר קשה משניהם.
הם לא ישנו, היו עייפים, עצבניים, טרודים ולעיתים אובדי עצות.
בליבם של תמר וברק גמלה ההחלטה שאורן הוא ילדם האחרון ואחריו לא יביאו עוד ילדים לעולם.
כפועל יוצא של החלטה זו, החליטה תמר לעשות התקן למניעת הריון.
היא וברק היו זוג פעיל מבחינה מינית והם לא רצו שתקרה תקלה חלילה.
באחד מהלילות, תוך כדי משגל, הרגיש ברק כאבים שהרגישו כמו דקירה בקצה הפין שלו.
לאחר שגמר, שם לב שאכן יש לו פצע בשלוש נקודות בקצה הפין.
כשהראה זאת לתמר, היא מיד הבינה שההתקן שרופא הנשים שם לה הוא זה שדקר את ברק בקצה הפין שלו.
היא אמרה לו שהוא נפצע מההתקן ושהיא תצטרך להחליף את ההתקן שלה להתקן הורמונלי.
ברק, בו במקום, העלה חיוך רחב על פניו.
"את רוצה להגיד לי שהפין שלי כל כך גדול עד כדי כך שהוא הגיע להתקן שלך??"
"ככה זה נראה", השיבה לו תמר.
(ובהרשאת משחקי הכס) ענה לה ברק:
"מהיום תקראי לי ברק, אדון הפינים, חודר הפותים ומנתץ ההתקנים".
תמר צחקה ואמרה לו שהוא מפגר.

ברק היה איש מאוד טוב, חכם, אהוב על חבריו, עם חוש הומור מפותח אך לעיתים כזה שחורג מגבול הטעם הטוב.
באחד מהשבתות, יצאו ביום יפה ובהיר באמצע החורף לבילוי באחד הפארקים הקרובים לעירם, עם חבריהם וילדיהם.
ובאחת מהשיחות, החלו לדבר על יחסי מין באופן כללי ועל פינים גבריים באופן ספציפי.
ברק, בחוסר טאקט, החל לדבר על אותו מקרה בו הוא נפצע מההתקן של תמר, שמיד גרמה לו להבין שכדאי לו לשתוק ולא להמשיך את הסיפור. שירה, חברה טובה של אשתו, החלה להאדים ולא ידעה היכן לקבור את עצמה מהמבוכה.
ברק שתק. כמובן שזה הפך להיות ריב לאחר מכן בין ברק ותמר.
במוצ"ש של אותו יום נפגשו כל החברים שוב בבית של תמר וברק לישיבה השבועית שלהם.
שירה לא יכלה להתאפק ואמרה לו שהיא הייתה נורא נבוכה מהסיפור שלו בפארק.
ברק ענה לה:
"שירה יקירתי, את מכירה את האוורד סטרן?"
"כן", ענתה לו שירה. " הוא שדר רדיו וולגרי מארה"ב".
"או כפי שהוא מכונה "מלך המדיה", שנודע כמי שעושה שימוש שערורייתי בהומור הכולל תכנים מיניים, גזעניים וגסים", הוסיף ברק.
"אבל מה הקשר? למה אתה שואל אותי עליו?", שאלה שירה.
"ובכן, אני מודה שאני לפעמים עובר את הגבול בדברים שאני אומר כשאני מנסה להצחיק או להשתמש בהומור שלי. האוורד סטרן, לעומת זאת, לפעמים לא עובר את הגבול… אפשר לומר שאני גרסת מעודנת שלו.
הווארד סטרן – The light version"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך