A. K. Koren
סתם מישהי הביאה היום את האחיין שלה לפנימייה והצחוק שלו הזכיר לי את אח שלי כשהיה תינוק. הקטע מורכב מדברים אמיתיים- כמו התיאור שלו והכינויים שלנו, ודברים אמיתיים שקרו עם תינוקות אחרים- השכן שלי הוא זה שניסה לאכול לי את השרשרת. בזמן שבו אחי היה תינוק עוד לא הייתה לי השרשרת. קיבלתי אותה רק כשהיה בן חמש. אז זהו זה סתם קטע מסכן, אבל זה פשוט עלה לי והייתי חייבת להעלות.

הזמיר של אובר גולו מלך זולו

A. K. Koren 22/09/2016 902 צפיות 6 תגובות
סתם מישהי הביאה היום את האחיין שלה לפנימייה והצחוק שלו הזכיר לי את אח שלי כשהיה תינוק. הקטע מורכב מדברים אמיתיים- כמו התיאור שלו והכינויים שלנו, ודברים אמיתיים שקרו עם תינוקות אחרים- השכן שלי הוא זה שניסה לאכול לי את השרשרת. בזמן שבו אחי היה תינוק עוד לא הייתה לי השרשרת. קיבלתי אותה רק כשהיה בן חמש. אז זהו זה סתם קטע מסכן, אבל זה פשוט עלה לי והייתי חייבת להעלות.

"היי!" אמרתי בדיבור תינוקי מתקתק.
שתי עיניים ענקיות תכולות הביטו בי, וצחוק מתגלגל ומתוק פרץ מהתינוק שהחזקתי בידיי.
"שלום!" המשכתי וחיככתי את אפי במצחו הלבן של התינוק.
הוא צחק ובעט ברגליו בשמחה.
יד קטנטנה הושטה ותפסה בשרשרת הזהב שלי מושכת אותה.
העיניים הענקיות התכולות הביטו בסקרנות בצורת הפרפר של התליון ובניצנוצים שהבזיקו עם כל טלטול שלו.
הוא משך עוד יותר את השרשרת והכניס אותה לפיו.
"לא לא לא לא לא" מיהרתי להוציא את השרשרת "לא אוכלים את זה" נזפתי בו בעדינות.
הוא העווה את פניו ויבבה נמלטה מפיו.
"ששש, לא, לא לבכות" מלמלתי וליטפתי את הפלומה העדינה הבלונדינית-לבנה כמעט שקופה שמעטרת את ראשו.
"היי, מי מלאך? מי נסיך?" חזרתי לדיבור התינוקי וקשקשתי איתו בשביל להסיח את דעתו מהשרשרת.
הוא חייך וצחק, משחק בשערי ומצמיד את ידיו אל פניי.
הוא השמיע קולות תינוקיים והחל 'לזמר'.
"הזמיר של אובר גולו מלך זולו" קראתי לו בכינוי שאמנו העניקה לו בשל נטייתו 'לזמר' כשהיה מרוצה.
הוא גרגר בשמחה ומתיקות.
לא הצלחתי לעמוד בפניו.
אל מול החיוך המלאכי והעיניים הגדולות גם אני 'נסיכת הקרח' -כפי שכוניתי בפי הוריי- נשברתי.
נשביתי כליל בקסמו של אחי בן תשעה החודשים.


תגובות (6)

אהבתי :)
יש כאן כל כך הרבה מקומות להתחבר.

23/09/2016 00:01

נשביתי כליל בקסם שלך, קורן.
(כליל = באופן גורף, קליל = ההפך מכבד)

תנו לחיות!! חיות.

23/09/2016 00:11

תודה. אופס ???? אני אתקן

23/09/2016 00:52

תוקן

23/09/2016 00:57

לדעתי התוכן קצר מדי, לא הצלחתי להבחין בעיקר וזה הרגיש לי סתם כמו תיאור חוויה סתמית.

24/09/2016 11:55

העיקר הוא אח שלי ועד כמה הוא מתוק ומלאכי ושובה לב. מצטערת שלא התחברת, הקטע נכתב בהשראה רגעית ובלי שום ניסיון למקצועניות יפוי או כל דבר שהופך קטע לשווה לקריאה

24/09/2016 20:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך