sapir13
אז זה סתם משהו קטן שעכשיו כתבתי, ואני בהחלט הולכת לשכתב את זה מתישהו... בעזרת ה' אני אהיה מחר בכנס עולמות (אם מישהו מכיר) אז אני לא אהיה פעילה (ולא שעכשיו אני ממש פעילה)

הזמן שלנו

sapir13 25/04/2016 742 צפיות 6 תגובות
אז זה סתם משהו קטן שעכשיו כתבתי, ואני בהחלט הולכת לשכתב את זה מתישהו... בעזרת ה' אני אהיה מחר בכנס עולמות (אם מישהו מכיר) אז אני לא אהיה פעילה (ולא שעכשיו אני ממש פעילה)

קצת לפני חצות שמעתי את קולה קורא לי. היא ביקשה שאעצום את העיניים. עמדתי שם בשקט, מחכה להוראות נוספות כשלפתע הרגשתי תחושה של חור גדול שנפער לו בתוך ליבי. פקחתי את עיני בפתאומיות וההבנה העמוקה שהיא נמצאת כל כך רחוק ממני היכתה בי.
היא שוב הולכת ממני,
והזמן שוב הולך לאחור.
*
כשראיתי אותה, והיא חייכה, היה לה חיוך קטן כזה, כל כך מקסים, עד שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו רגע.
רציתי לגשת אליה, לחבק אותה, לאחוז אותה בזרועותיי חזק כל כך עד שאדע שהיא לעולם לא תוכל לעזוב אותי.
אך לא עשיתי זאת, לא עשיתי דבר.
הרחוב השקט והחשוך התחיל להתמלא באורות מפנסי הרחוב הגבוהים, ולאט לאט הרגשתי שהיא מתחילה להיעלם לי. ריח עדין של לבנדר מהבושם האהוב עליה הציף את האוויר, ופתאום כולם יכלו להריח אותו.
עד שהרחוב היה מואר כולו היא נעלמה, משאירה לי רק את התחושה הישנה של ידינו ביחד, מהזמן שעוד הלכנו שלובי ידיים ולא פחדנו להפגין את האהבה שלנו מול כולם.

ואז שוב הזמן הולך לאחור…


תגובות (6)

בהתחלה זה לא ממש הסתדר לי למען האמת אבל
אחריי שקראתי את זה לאט כמה פעמים הבנתי את הכוונה הוא מדמיין אותה והגעגוע פשוט רודף אותו מאוד אהבתי כתיבה ממש ממש בוגרת ויפה אין הרבה מה להגיד רק כל הכבוד

25/04/2016 22:46

גאאאאד גם אני אהיה בכנססססס איזה כיףףףף

25/04/2016 22:46

יופי ברוך ה היא דפקה תראש בקיר שככה נכנס לה השכל למקום? לחפות השאירה תילד עכשיו רפאל צריך לחייך לשמוח ולנשק אותה ולא מעניין אותי כלום! אם לא אני ארצח אותו בעצמי

26/04/2016 06:33

ממש אהבתי. כיף מעוד לקרוא קטעים וסיפורים שלך, הכתיבה שלך גורמת לי לחייך:)

26/04/2016 09:08

קסומונצ'יק
לבחירת העורכים זה הולך! או לפחות צריך ללכת אז שלחי!

26/04/2016 23:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך