היד שלי

Racheli. Dahan11 29/08/2014 619 צפיות אין תגובות

היד שלי

אושר? אושר?אושר? מה קרה מאמי מה? היד מאמי איפו היא נעלמה לי כואב לי מאמי איי אייי והכתף שלי איננה.
אושר מסוג האנשים שעדיף לא להעיר מתוך שינה בפתאומיות או בהנקות כאב כאלו או אחרות, הוא נלחץ ועוד לפניי שיעזור לך קודם יצא עלייך, ירד עלייך למה אתה בכלל בוכה או מה בכלל כואב לך שאתה מתנהג ככה ועוד ככה להעיר בנאדם משינה?!! ואז יסביר שככה לא מתנהגים או צובחים כשמשהו כואב. בכל מקרה הוא העביר לי את הכאבים אבל העליב אותי בדרך כמו שצריך צעק עליי שארגע כולה נרדמה לך היד מקרה??
מה גם כשכואב לי אני לא בסדר?! מה עוד פעם עניין של גישה?מה אתה רוצה מימני מה מה אתה שונא אותי למה הגברים האלו לא לומדים מאתנו הנשים איך מתנהגים.. תמיד חייבים לבאס אותך ולהמחיש לך כמה שזה בקטנה ואת עושה דרמות מכל דבר.
תגיד לי אתה נורמלי מאיפו אתה יודע מה אני מרגישה וכמה הכאב עצום או קטן.
גם מה הקטע שמפעם לפעם הם נהייים פחות ופחות רגישים לכאב שלך.
בקיצור הלכתי למות כשלא מצאתי את היד שלי נכנסתי למין פניקה וגם הכתף שלי נרדמה אלוהים ישמור מה קורה לי איפו היד?! ובמקום שההוא ירגיע אותי ויגיד לי מאמי זה בסדר יפה שלי אל תלחצי הנה היד שלך את רואה? מלאך קטן שלי.. אני מעיר לך אותה ישנת עלייה מאמי ששש.. זה כלום תכף הכל יעבור.
כמו איזה פח מתחיל לצעוק עליי מה? איזה חוצפה יש עליו אני לא מצליחה להבין את זה. אבל הוא שיכאב לו משהו או יתעורר באמצע הלילה מאיזה כאב אני יקום כמו מטפלת צמודה של איזה דמות היסטורית חשובה ואטפל בו כמו אליל וארגיע אותו.
בדיוק ההפך מהקטע שהוא דפק לי בבוקר, עוד בוקר.
‫נכון שזה לפעמים מכניס לך תג'ננה עם אתה עייף מאיזה בלוי של אחד החברה המגעילים שהיית מנתק קשר בכייף אבל זה בלתי אפשרי זה קשר של שנים. אלו מהאנשים שכבר דבוקים לך לתחת.
נגיד שאחד מהם שהחליט לעשות את מסיבת הרווקים בגיל ארבעים בערך והיה בא לו להתעלל ולהוציא את החברה למסע רצחני בדרך לשום מקום וקרע לך תצורה איזה שלושה ימים במסעות וטיולים ואוכל מפחיות מסריחות שפג להן התוקף מזמן קיצר טיול שהזכיר לך את הגדנע שלפניי הגיוס. רק ששם לא הייתה שום כוסית עם משרוקית וכובע וכיוונה אותך ועשתה לך שיחות מוטיבציה שרק תהייה בנאדם.
או שאתה חוזר מאיזה ארוע של בת דודה שלך הזונה שהתחתנה עם בחור חצי ערבי מהצפון אלאק
חצי שרמוטה אולי. ערבי שלום על מי היא עובדת ובכל זאת אילצו אותך לנסוע לארוע כדי שכל המשפחה לא תלכלך עלייך ותחרים אותך מהמשפחה יש סוג ארועים כאלה.
את זה אני מקבלת שתתבאס על האישה שלך.
וגם שבדיוק בבוקר הנוראי הזה שלך כואב באמת כואב לך על הבת דודה שלך על החבר שלך שמתחתן.
אז בגדול מגיע לך ת׳יום הזה כי בדרך כלל אתה חולה על עצמך ולא כואב לך על אף אחד בדרך כלל ביומיום,בשותף.
רק כשתתעורר תצטרך להתנצל אולי אסלח לך גם לא בטוח אבל כל הזמן שכואב לי?? אתה פשוט שונא אותי מה יש לך מה אתה לא מתבייש לצעוק עליי שאני מגזימה ועושה דרמה קווין.. יאללה נמאס לי מהזלזול הזה שלך ״לך לך לישון אל תדבר איתי לא רוצה לשמוע אותך״
שלשום כשכאבה לי הבטן התפתלתי מכאב מה אמרת לי? אה זוכר? זה כולה כאביי מחזור לא לידה מה קרה מאמי??לא מתבייש.
הלכתי לישון איזה שעתיים בסלון לא שמת לב בכלל מה נהייה מימך תגיד לי?! אני צובחת כמו איזה מטומטמת וזה בכלל רק רוצה לחזור לישון זה פשוט לא בא לו טוב כל הכאבים האלו שבאמת אחלו לתקוף אותי בגיל כלכך צעיר.
ורק אחריי איזה שעה שהוא ער ואני כבר ערה מעשר, בערך שלוש שעות אחריו אנחנו מסכלים אחד על השני ומבינים איזה מטומטמים אנחנו ומה קרה בבוקר מאמי?
הוא שואל אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך