Fading Streets
זה רק קטע קצר שכתבתי מייד כשהוא עלה לי לראש, תגידו לי בתוגובות מה אתם חושבים :)

הקופסה הנוסעת

Fading Streets 20/11/2014 625 צפיות 4 תגובות
זה רק קטע קצר שכתבתי מייד כשהוא עלה לי לראש, תגידו לי בתוגובות מה אתם חושבים :)

אני יושבת במכונית, תקועה בפקקי התנועה מורטי העצבים של הבוקר. אני מסתכלת במראה הקטנה שמעליי, בוחנת את השקיות השחורות מתחת לעיניים שנדמה שמתנפחות מיום ליום. התנועה לא זזה. הסטתי את המבט שמאלה, מסתכלת בנהג שבמכונית הצמודה. זה היה גבר, בסביבות גיל הארבעים או החמישים, חבוש בכובע בייסבול כשבין אצבעותיו השמנמנות תחובה סיגריה. במושב לידו ישבה אישה צעירה עם מבט מהורהר. לא יודעת מה גרם לי לתהות מה הקשר ביניהם. הוא יכול להיות אבא שלה, דוד שלה, או מי יודע – אולי בן זוגה. המחשבות התחלפו לי מהר בראש, ולא הצלחתי למקד אותן. צפירה עצבנית נשמעה איפשהו מאחורי, מתערבלת בין שאר רעשי הרקע.
הרמזור סוף סוף התחלף, והתנועה המשיכה לזרום. הגברתי את הרדיו. ואז זה היכה בי. אני לא יודעת למה זה קרה דווקאא ברגע הזה, למה על הכביש המהיר, אבל עצרתי. לא בשוליים, לא בצד. באמצע הכביש. האוטו מאחוריי התנגש בי קלות – תלוי איך מגדירים קלות, כן, הפגז׳ קצת נמעך. שמעתי מאחחורה קריאה של ׳מטומטמת׳ ואת כל הנהגים שמאחורה צופרים לי וצועקים עליי להמשיך לנסוע. אבל לי זה לא היה אכפת. יצאתי מהאוטו, כהתנועה ממשיכה משני צדדי. יצאתי מהאוטו ועמדתי בלב הכביש המהיר, נותנת לרעשים הקטנים והלא חשובים להתאחד לרחש סטטי אחיד ומנותק. הבטתי סביבי והרגשתי מיואשת, הרגשה כזאת לא הייתה לי בחיים. למה אני ממהרת? למה זה חשוב בכלל?
הריקנות אכלה אותי.
בתוך הקופסה הנוסעת והחנוקה שלי, אני הייתי מנותקת מהעולם. אלפי אנשים עוברים על פניי בכבישים האלה, אולי יותר, כולם עם סיפורים וארשת פנים מוטרדת. ואנחנו, בעולם הזה, בעולם שלא עוצר לדקה, אנחנו לא מספיקים לקלוט כלום. אז אנחנו פשוט מוותרים מראש. אנחנו פשוט מסתגרים לנו כל אחד בעצמו, בתוך הקופסה הנוסעת שלו.


תגובות (4)

מה אני חושבת?
אני חושבת שהקטע ממש נחמד.
את צודקת לגמרי, העולם שלנו באמת לא עוצר לרגע ואין מספיק זמן לקלוט הכל.
אהבתי את איך שכתבת 'הקופסא הנוסעת', תרתי משמע…

20/11/2014 22:31

אהבתי את שתיארת את המכונית בתור הקופסא הנוסעת.
קטע יפה.

21/11/2014 08:16

ווווווואאאאאאיייייייי זה פשוט יפפפפפפפפפפפפההההההה
הרעיון הניסוחים המילים התיאורים הכול ביחד….
פשוט יצירת אומנות בעיניי. שלחי לבחירת העורכים!!!

22/11/2014 04:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך